ראשי » טיפים » איתור במצלמה תרמית

איתור במצלמה תרמית

איתור

איתור במצלמה תרמית – כדי להחזיר אותך לשגרה

השירות של א.ל איתור נזילות נועד על מנת לעזור לך לחזור לשגרה מהר וביעילות. אנו מבינים עד כמה נזילת מים פוגעת באיכות החיים שלך, לכן אנו עומדים לרשותך בהקדם.

מיד לאחר יצירת קשר עם נציגינו, נגיע עם הציוד המשוכלל ביותר ונאתר את מקור הנזילה לשביעות רצונך. כמו כן, נשתמש במצלמה תרמית מתקדמת כדי לחסוך את הצורך בשבירת קירות, הרמת ריצוף והרס מיותר.

היתרונות של איתור נזילה במצלמה תרמית

מצלמה תרמית עובדת בצורה מאוד פשוטה. ראשית, תפקיד המצלמה הוא לזהות פערי טמפרטורות. אז כאשר מכוונים את המצלמה לאזור שבו רואים סימנים לנזילה, אפשר לראות את מקום התקלה.

שנית, המצלמה עובדת מרחוק. באמצעות הפעלה מרחוק, אפשר לאתר את מקור הנזילה בלי לגרום הרס למבנה. זה למעשה משנה מן היסוד את ההתייחסות לנזילות ועונה על הצרכים של בעלי בתים ודירות.

לשם השוואה, עד לפני מספר שנים היה אפשר לאתר נזילה רק על ידי הרמת המרצפות. במקרים של כתמי נזילות מאחורי הקיר, הפתרון המסורתי היה שבירה של הקיר. אבל עם מצלמה תרמית לא צריך את כל זה.

איך יודעים שצריך לבצע איתור במצלמה תרמית?

השאלה המתבקשת היא כיצד יודעים שהגיע הזמן ליצור קשר עם בעלי מקצוע ולהזמין שירות של איתור במצלמה תרמית. כאן, ההמלצה היא קודם כל לעקוב אחר טפטופי מים מאחד הברזים. מנגד, מנזילה סמויה אפשר לראות באמצעות סימני רטיבות במבנה.

לחילופין, אפשר לעקוב אחר סיבוב שעון המים כאשר הברזים סגורים. כמו כן, נזילה מזהים בשלב הראשוני לפי סימני עובש, קיר מתקלף, כתמי רטיבות בחיבור בין הקירות לתקרה ועוד. אם מוסיפים לכל זה חשבון מים גבוה מהממוצע, כנראה שיש נזילה. במקרים כאלה, ממהרים ליצור קשר עם בעלי מקצוע.

בוא ללמוד עוד על איתור ותיקון נזילה

אנחנו כאן בשביל הנזילה שלך!

יצירת קשר עם המומחים של א.ל איתור נזילות היא כרגע הצעד היחיד שמפריד בינך לבין פתרון של הבעיה. אצלנו גם נותנים לך 7 שנות אחריות על תיקון כל סוגי הנזילות, אז אין לך מה להפסיד.

אנו ממליצים לאתר נזילות רק עם ציוד משוכלל ובגיבוי צוות מקצועי. אם חשוב לך ליהנות משירות כזה, נשמח לקבל פרטים ולתאם עבורך איתור במצלמה תרמית ב-100% הצלחה.