ראשי » טיפים » איתור הנזילות בגז

איתור הנזילות בגז

איתור נזילות

מתי מבצעים איתור הנזילות בגז

איתור באמצעות גז מבצעים כאשר יש חשד לנזילות בבתים פרטיים ובחצרות. בדרך כלל נעשה שימוש בשיטה זו כאשר אמצעים אחרים כמו צילום תרמי, אינם יעילים. לעיתים קרובות, ישנם חשבונות מים גבוהים במידה ניכרת, במקומות מסוימים העירייה או המועצה מתריעה בפני אנשים שקיים חשש לנזילה וממליצים לבדוק אותה. בחלק מהמקרים גם לאחר בדיקה וניסיון לאתר את מקור הנזילה, לא נמצא המקור שלה, אך שעון המים מראה אחרת, במקרים אלו מומלץ לבצע בדיקה באמצעות גז.

כיצד איתור הנזילות בגז מתבצע

  • ראשית כל סוגרים את צנרת המים
  • לאחר מכן מחדירים אליה מאחד הצינורות גז שאינו מזיק
  • לאחר שכל הצנרת מלאה בגז, עוברים עם מכשיר איתור

למעשה מדובר על סנסור ממוחשב שמריח את הגז כאשר הוא מזהה אותו יוצא מהצנרת.

כאשר המכשיר מזהה את הגז הוא מתריע לבודק שמזהה את הנקודה המדויקת בה קיימת הנזילה ואז ניתן לתקן אותה.

לעוד כתבה בנושא

יתרונות השיטה

איתור באמצעות גז הוא איתור יעיל במיוחד שיכול לזהות נזילות חלשות במיוחד שמכשירים אחרים לא מצליחים לאתר. לעיתים קרובות ישנה נזילה קטנה במיוחד וקשה לאתרה, בעיקר כאשר מדובר על רצפת פרקט או קירות כפולים.

בעבר היו שוברים קירות על מנת למצוא את הנזילה אך שיטת האיתור באמצעות הגז מונעת מצבים כגון אלו. כמו כן, השיטה מונעת חפירות מיותרות של בורות בגינה בעת חיפוש נזילה בחצר הבית. מדובר למעשה על השיטה המדויקת ביותר לאיתור נזילות כיום, בבית ובחצר.

מקצוענים באיתור

חברת א.ל איתור נזילות הנה חברה המספקת שירות בתחום איתור הנזילות מכל הסוגים כבר שנים רבות. אנו מבצעים איתור לכל סוגי הנזילות, במהירות, במקצועיות וללא נזקים והרס מיותר במבנה או בחצר. אצלנו מדובר על 100% הצלחה באיתור וזאת בזמינות גבוהה ואחריות של 7 שנים עבור תיקוני הנזילות אותם אנו מבצעים.

אם ברצונך שנגיע לאתר נזילה, כל שעליך לעשות הוא לפנות אל נציגינו ממש עכשיו