ראשי » טיפים » איתור נזילות גשם

איתור נזילות גשם

איתור נזילות גשםמתי יש צורך בשירות איתור נזילות גשם, ראשית כל יש לציין כי עוד בטרם החורף מומלץ להזמין שירות של איתור נזילות כתוצאה מגשם. אנשי המקצוע מבצעים בדיקה לפני עונת החורף בדיקה זו יכולה למנוע את כניסת הגשמים, במיוחד כאשר מדובר על גגות בהם יש בעיות חוזרות ונשנות של דליפות.

ישנם סימנים לכך שגשם חדר לבית ובדרך כלל ניתן להבחין בכך:

  • כאשר הרטיבות או הנזילות מתגברים
  • כאשר הגשמים מתגברים.
  • אלה יכולים להיות טפטופים מנקודות מסוימות בבית,
  • אלה יכולים להיות כתמי רטיבות שמופיעים בתקרה או בקירות ואף בפאנלים שקרובים לרצפה.
  • יכולים להיווצר כתמי עובש או התנפחות והתקלפות של הקירות.

מה גורם לגשם לחדור למבנה?

ישנם מספר גורמים לכך שגשם חודר למבנים, כאשר העיקריים בהם הם ליקויים שונים בחיפוי של הגג ובאיטומו וככל זאת בעיות של רעפים שבורים. ישנם מקומות בהם נפערים סדקים ואף סדקים קטנים במיוחד שדרכם מי הגשמים נכנסים לתוך המבנה, בעיקר בשל עבודות איטום פחות טובות. במקרים כאלו עבודת איטום איכותית תמנע את כניסת הגשמים. ליקויי בנייה גם כן גורמים לכניסת מי הגשמים והם יכולים להיות בפתחי המרפסת, בחלונות, משקופים ודלתות חיצוניות. כמו כן, לעיתים ישנה ירידה בכושר הספיגה של חומרי האיטום השונים וגם במקרים אלו מי גשמים יכולים להיכנס דרך הקירות.

בחירת איש מקצוע לביצוע איתור נזילות גשם

על מנת לטפל בבעיה במהירות וביעילות יש לפנות לבעל מקצוע אשר מתמחה בתחום איתור נזילות. חשוב מאוד לשים לב לכמה נושאים: יש לבחור אנשי מקצוע ותיקים בתחום, שיכולים לספק שירות באזור המגורים שלך והזמינות שלהם גבוהה. עם זאת חשוב לשים לב שתעריפי שבת, חגים ולילות הם תעריפים גבוהים יותר ויש לקחת זאת בחשבון כאשר מזמינים בעל מקצוע.

מטפלים בבעיה במהירות האפשרית

חברת א.ל. איתור נזילות הנה חברה המתמחה בתחום איתור הנזילות וככל זאת איתור נזילות גשם. אנו עושים שימוש בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר ומספקים 100% הצלחה באיתור הנזילות ואחריות של 7 שנים על התיקונים.

רוצה פרטים נוספים? המומחים שלנו ישמחו לקבל את פנייתך ולעזור לך לקבל החלטה שתוביל לפתרון הבעיה.