ראשי » טיפים » איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות ללא הרס

נזילות

איתור נזילות ללא הרס ובאחריות

א.ל איתור נזילות מציעה לך עכשיו התחייבות ל-100% הצלחה באיתור כל סוגי הנזילות. אם זה לא מספיק, בטח ירגיע אותך לדעת שאצלנו גם מחכות לך 7 שנות אחריות.

כך מבצעים איתור נזילות ללא הרס

הסוד של איתור נזילות ללא הרס הוא ציוד ומכשור טכנולוגי. באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם, אפשר לדעת מה קורה בצנרת. אבל כאן הדגש הוא על סריקת הצנרת בלי להרים מרצפות, בלי לשבור קירות ובלי להרוס את התקרה.

הערך המוסף של מכשור טכנולוגי מתקדם הוא בדיוק. בעוד בעבר היה צריך להרוס את הבית כדי לדעת איפה הנזילה מתחילה, היות זה מיותר לחלוטין. חוץ מזה, רואים תוך כדי העבודה מה מצב הצנרת ואיפה נדרש תיקון. כך מנצלים את ההזדמנות לתיקון הצנרת ומונעים את הסיכוי להופעת נזילות נוספות בעתיד.

מצלמות וגז לאיתור נזילות

אפשר לאתר בלי הרס באמצעות מצלמה טרמית או על ידי גז. בשני המקרים השיטה מדויקת, אמינה ויסודית והיא מתאימה לכל סוגי הצנרות. בשביל ליישם את השיטות הללו, רק צריך להתייעץ עם בעלי מקצוע שמתמחים בך.

המומחיות שלנו חוסכת לך דאגות

התייעצות עם א.ל איתור נזילות אפשרית עבורך במענה טלפוני זמין 24 שעות ביממה. המשמעות היא שכבר עכשיו אפשר לדבר איתנו, לקבל טיפים להתמודדות עם הרטיבות ולתאם ביקור לאיתור הנזילה.

את הנזילה בבית שלך נאתר בלי שזה ידרוש ממך אף סוג של מעורבות. כמו כן, נבצע איתור נזילות ונעניק לך 7 שנות אחריות מלאות מכל הלב.