ראשי » טיפים » בחירה של אינסטלטור מתחילה בקביעת תקציב

בחירה של אינסטלטור מתחילה בקביעת תקציב

על מנת שתוכלו לבצע בחירה של אינסטלטור שמתאים לכם – מוטב שתקבעו תקציב. אל תביאו אתכם למצב שבו אתם מתחילים לחפש מבלי שיש לכם תקציב מוגדר. לכל איש מקצוע יהיה את התעריף שאותו הוא לוקח על תיקונים כאלה או אחרים. רצוי כי תדעו בדיוק איזה מהם עומד בתקציב שלכם ואיזה מהם לא עומד בו. כך לא תצטרכו להכניס את היד עמוק מאוד אל תוך הכיס כדי לשלם על התיקון.

תערכו שיחה מקדימה עם כל איש מקצוע

יש לכם מספר אינסטלטורים שנראים לכם רלוונטיים? בעת בחירת אינסטלטור כדאי לכם לערוך שיחה מקדימה עם כל איש מקצוע. במהלך השיחה תוכלו להבין מול מי אתם עומדים, ועד כמה הוא עונה לציפיות שלכם. הרי לעיתים תשובה אחת עשויה לגרום לכך שתשנו את כל קו החשיבה שלכם. לעיתים דווקא השיחות הללו יכולות להיות אלה שיסייעו לכם לעשות בחירה מדויקת.

היכנסו לגלות אודותינו

בחירה של אינסטלטור לא עושים רק לפי עלות

לא מעט אנשים בוחרים אינסטלטור או כל איש מקצוע אחר על סמך העלות שאותה הוא לוקח. העלות היא ללא ספק פרמטר מאוד חשוב בקבלת ההחלטות שלכם. אך מוטב כי תנסו לקחת בחשבון פרמטרים שונים ומגוונים. הניסיון או המיומנות של האינסטלטור גם הם חשובים במיוחד. אם המחיר יהיה זול, זה לא בטוח שתשיגו את מבוקשכם.

אל תעשו בחירות תחת לחץ של זמן

גם אם התקלה בצנרת או במערכת הביוב היא רצינית, מוטב כי לא תבחרו אינסטלטור בלחץ. הלחץ בעת בחירת איש מקצוע עלול להביא אתכם למצב שבו לא תעשו החלטות נכונות. בחירה שגויה של איש מקצוע תביא אתכם למצב שבו לא תפתרו את הבעיה. בטח אם הבעיה היא בעיה שקשורה לצנרת או למערכת הביוב. מוטב כי תזמינו איש מקצוע בצורה נינוחה וללא הסחות דעת.

אולי יעניין אותך גם תיקון נזילות

תבחרו אינסטלטור שמספק אחריות

בחירת אינסטלטור זה לא עניין של מה בכך, כמו שאמרנו יש לא מעט אינסטלטורים שונים. כל אינסטלטור מגבש לעצמו מדיניות שונה בכל מה שקשור לאחריות. אחריות על העבודה היא מבחינתכם סוג של תנאי סף להזמנת איש מקצוע. אם אינסטלטור לא מספק לכם אחריות, מוטב שלא תזמינו אותו. רק עם אחריות תוכלו לדעת שיש לכם אל מי לפנות בעתיד.