ראשי » טיפים » תיקון הנזילה בתקרה

תיקון הנזילה בתקרה

נזילה בתקרה

שיטות לאיתור נזילה בתקרה

בשלב הראשון איש המקצוע יבצע סריקה כדי לנסות ולאתר את מקור הנזילה. כיום ישנם עזרים טכנולוגיים שונים שיכולים לסייע למצוא את הנזילות, בין אם הן בקירות, תחת הרצפות או באדמה בגינה. אחת השיטות המקובלות כיום למציאת נזילה במבנים היא באמצעות שימוש במצלמה תרמית. המצלמה לוכדת תמונה באמצעות אלמנטים של טמפרטורה, איש מקצוע ידע להביט בתמונה ולהבין היכן קיימת נזילה מתוך הצנרת.

שיטה נוספת היא באמצעות מצלמת סיב אופטי גמיש שמספקת תמונה איכותית של הצנרת, היא מתאימה בעיקר במקרים של סתימה בביוב וכשיש צורך בבדיקה יסודית פנימית של הצנרת. שיטה נוספת היא באמצעות גלאי אלקטרומגנטי שיכול לזהות תשתית עד לעומק של שישה מטרים. בשיטת גלאי הקול מאתרים נזילה בשטח פתוח בו המצלמה התרמית לא יכולה לזהות את מקורה הנזילה. שיטה מוכרת נוספת היא איתור נזילות באמצעות גז, בשיטה זו ממלאים את הצנרת בגז ואז באמצעות מכשיר איתור מיוחד מגלים את מקור הנזילה.

בוא ללמוד עוד על אפשריות נוספות של איתור נזילה במצלמה תרמית

תיקון נזילה בתקרה – אילו נזקים יכולים להיגרם אם לא מתקנים?

בכל בית ומבנה על מערכת המים לתפקד בצורה תקינה, כל נזילה, מתמשכת כקצרה, קטנה כגדולה – עלולה לגרום לנזק בלתי הפוך לתקרה ולקירות. הנזקים הקטנים הנם התקלפות של טפטים, התנפחות הטיח, קילוף, עובש ולחץ מים נמוך. נזקים גדולים יותר הנם הרס של המבנה, סדקים בקירות המבנה וסכנת קריסה של התקרה.

כיצד בוחרים איש מקצוע שיבצע תיקון נזילה בתקרה

חשוב מאוד לבחור אנשי מקצוע המתמחים בתחומם ולתת להם לבצע את עבודתם נאמנה. כדאי לבחור אנשי מקצוע עם ותק וניסיון בתחום ולוודא יש עליהם המלצות וכי הם עובדים עם הכלים הטכנולוגיים העומדים בפני אנשי המקצוע בתחום, כגון מצלמה תרמית, איתור באמצעות גז וסיב אופטי.

תיקון נזילה בתקרה תוך היעזרות במומחים

חברת א.ל איתור נזילות הנה חברה ותיקה בישראל בתחום איתור הנזילות מכל הסוגים ובפרט איתור נזילות בתקרה. אצלנו האיתור מתבצע על ידי אנשי מקצוע מן השורה הראשונה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ועל התיקון? אנחנו נותנים 7 שנים של אחריות. אם יש לך חשש של נזילה בתקרה או בקירות אין סיבה להסס, המצב מחייב תיקון! יש להיכנס כבר עכשיו ולהזמין את השירות במהרה!

צור קשר עכשיו לבדיקה מהמומחים שלנו