ראשי » שירותים » תיקון נזילות – מה גורם לנזילות?

תיקון נזילות – מה גורם לנזילות?

תיקון

ישנם מספר גורמים שיכולים לגרום לנזילה בצנרת מבנה. אחת הסיבות הנפוצות לנזילה היא בלאי והתיישנות של צנרת, לעיתים מדובר על עבודת ריצוף לא טובה, או על בעיה בתרמוסטט שאמור לשמור על טמפרטורת המים. במקרים מסוימים הצנרת צוברת חלודה ומתיישנת, אך לא חשוב מהי הסיבה לנזילה – יש לתקנה במהירות האפשרית ולקרוא לבעל מקצוע מומחה בתיקון נזילות.

נזילה היא דבר שאפשר במרבית המקרים להבחין בו. אם יש בתקרה סימני

  • רטיבות
  • עובש
  • קילוף
  • התנפחות של הקיר

זה בדרך כלל סימן לנזילה. במקרים אחרים אנשים שמים לב שחשבון המים שלהם גבוה מהרגיל, במצב כזה ניתן לסגור את כל הברזים בבית וללכת לשעון המים של הנכס ולבדוק האם הוא זז, במידה וכן ייתכן כי ישנה נזילה סמויה וגם בה כדאי למהר לטפל.

ביצוע תיקון נזילות בצורה פשוטה

יש להבדיל בין צנרת רגילה לצנרת של ביוב שכן מדובר על שתי תקלות שונות.

כאשר ישנה תקלה במערכת הביוב, שנקראת גם מערכת הדלוחין, איש מקצוע לאיתור או תיקון נזילות יבצע אז בדיקה פשוטה של הצפת הברזים תוך סגירת שסתום פתח היציאה. נזילה בצינורות המים של בניינים יהיו קשים יותר לאיתור וזאת משום שהם נמצאים

  • מאחורי קירות,
  • קצפות
  • או אדמה.

כדי לאתר נזילה בצנרת יש לעשות שימוש בכלים טכנולוגיים שונים כמו מצלמה תרמית או איתור באמצעות גז, שתי שיטות נפוצות ביותר.

רוצים לדעת עוד על איתור נזילות מקצועי היכנסו לקרוא.

מה כדאי לדעת על איתור

בראש ובראשונה חשוב לזכור שכשאר יש חשד לנזילה יש לבדוק האם ישנה נזילה שאפשר לראות. ניתן לזהות נזילה כאשר הקירות מתנפחים, כאשר יוצאים מים מהפאנלים או מהרצפות, כאשר יש עובש או כאשר יש כתמי רטיבות. שיטה נוספת היא סגירת כל צינורות המים ובדיקת שעון המים

אם הוא זז ומתקדם במספרים ישנה סבירות גבוהה לנזילה.

כל בעלי המקצוע באתר אחד

חברת א.ל איתור נזילות הנה חברה שמומחיותה מתרכזת בתחום איתור נזילה ותיקונה בכל סוגי המבנים. בחברתנו אנשי המקצוע עתירי ניסיון ואנו עושים שימוש בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר כדי לאתר בקלות נזילות. אצלנו מקבלים 100% הצלחה באיתור ואחריות של 7 שנים על התיקון. לשיחה עם איש מקצוע ולהזמנת שירות תיקון נזילות כבר עכשיו יש להיכנס ולחייג!