ראשי » שירותים » סיב אופטי לאיתור נזילות

סיב אופטי לאיתור נזילות

מה היתרונות של סיב אופטי? איך מאתרים נזילות בלי להרים מרצפות?

סיב אופטי לאיתור נזילות נועד על מנת לפתור את הבעיה בלי לגרום להרס מיותר. לשם השוואה, בעבר היה צורך לשבור קירות על מנת לגלות את מקור הנזילה. במקרים אחרים, אנשי מקצוע נאלצו להרים מרצפות או לגרום נזק בלתי הפיך לתקרה. אבל כיום כל הפעולות הללו גם נחשבות אגרסיביות מדי וגם מיותרות לגמרי, כי הדרך לאתר נזילות מבוססת על מכשור מתקדם.

שימוש במכשור מתקדם מוכיח את עצמו באיתור של כל סוגי הנזילות. מבחינת הלקוחות מדובר על חדשות מעולות, כי המשמעות היא שכבר לא צריך לשלם ביוקר. במקום זה, פשוט מזמינים חברה מקצועית וגם מאתרת את הנזילה ב-100% הצלחה.

עם סיב אופטי אין מקום לטעויות

חברת א.ל איתור נזילות מרכזת מגוון רחב של שירותים תחת קורת גג אחת. עם זאת, כל השירותים שאנו מבצעים בתחום של איתור נזילות מבוססים על שימוש במכשור מתקדם. בין היתר, אנו מתמחים באיתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית, על ידי החדרת גז או כמובן בסיב אופטי.

השימוש בסיב אופטי מאפשר לנו לגלות את הנזילה שיש לך מאחורי הקיר או מתחת לרצפה. במהלך השימוש בסיב אופטי, אנחנו לא נהרוס שום דבר בבית והמשפחה שלך בכלל לא תרגיש שהעבודה בוצעה. כמו כן, אנו מספקים לך גם התחייבות ל-100% הצלחה וגם 7 שנות אחריות על עבודות הנזילה.

היתרונות של סיב אופטי לאיתור נזילות

האמת היא שהשימוש בכבל כלשהו לאיתור נזילות אינו חדש. בעבר למשל נהוג היה להחדיר אל תוך הצנרת כבל נחושת, על מנת לנסות לגלות את מקור הנזילה בלי לשבור את כל הקיר. אבל היום כבל הנחושת כבר הוחלף בסיב אופטי ולזה יש המון יתרונות.

ראשית, סיב אופטי מסוגל להעביר יותר מידע. בזכות כמויות המידע הגדולות שמועברות דרך הסיב האופטי בהשוואה לכבל הנחושת, אפשר לראות באופן מדויק את מקום הנזילה. כאשר משתמשים במידע על מנת לאתר את מקור הנזילה, פותרים את הבעיה מהר ובלי הרס מיותר.

שנית, הסיב האופטי נוח להחדרה וגמיש גם במערכות צנרת מסועפות. בפועל, הסיב משמש להעברת מידע דרך סיבים שקופים באמצעות קרני אור. מבחינת הלקוח, זו סיבה מספיק טובה לתת עדיפות לסיב אופטי על פני פתרונות איתור נזילות מיושנים.

רוצה לאתר נזילה? בשביל זה אנחנו כאן

איתור נזילות יכול להפוך מבחינתך לפעולה פשוטה, מהירה, חסכונית ומשתלמת. בשביל להשיג את המטרות האלה, כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר עם נציגי א.ל איתור נזילות.

מטרת א.ל איתור נזילות היא לרכז עבורך את השירותים החשובים במחיר משתלם. אחרי שנקבל את פרטיך, נעמיד לרשותך אנשי מקצוע מיומנים. אז בדרך לניצול היתרונות של סיב אופטי לאיתור נזילות, עוברים אצלנו באתר.