ראשי » איתור נזילה בבית

איתור נזילה בבית

איתור ותיקון נזילה

הבחנת ברטיבות בקירות או בתקרה? כיצד מבצעים איתור נזילה בבית ומי עושה את האיתור? איך בוחרים איש מקצוע לבצע איתור נזילות?

זה יכול לקרות בבתים חדשים כישנים, אך זה תמיד מרגיז לגלות כי יש רטיבות בבית. מעבר לעובדה שרטיבות יכולה להיות לא בריאה שכן היא גורמת להתפתחות של עובש שמסוכן לנשימה, נזילה יכולה גם לגרום לנזקים קשים לבית. חשוב מאוד לטפל בנזילה במהירות כדי למנוע המשך הרס של קירות המבנה. אז מי יכול לבצע עבודת איתור נזילה בבית ומה חשוב לדעת לפני שיוצאים לחפש בעל מקצוע?

מה גורם לרטיבות בבית?

יכולים להיות גורמים שונים לנזילה בבית וחשוב להבין כי נזילה יכולה להיגרם בכל מקום בו יש צנרת: בתקרה, בקירות או תחת הרצפות. נזילה יכולה להיגרם מבלאי של צנרת או צנרת שאינה תקינה, מליקויי בניה שונים כמו סדקים בקירות או בתקרה שיכולים להוביל לכניסת מים למבנה. לעיתים מדובר על חלודה שהצטברה בצנרת והרסה אותה לאורך השנים.

ישנן עוד סיבות וגורמים לבעיות רטיבות אך הכלל החשוב ביותר שיש לדעת הוא שאם יש חשד לנזילה או פיצוץ בצנרת יש להזמין במהרה איש מקצוע שיטפל בבעיה. הנזקים שיכולה לגרום נזילה לטווח הקצר והרחוק יכולים להיות גדולים, מהרס של המבנה ועד להרס תכולת המבנה.

כנס לעוד מידע על איתור מקצועי

מה בודקים בעת איתור נזילה בבית

כשמבצעים איתור נזילה בודקים בראש ובראשונה מהיכן היא מגיעה – האם היא מגיעה מצנרת? האם ממקום אחר כמו דוד שמש? אחרי שמבינים על איזו נזילה מדובר אנשי המקצוע מבצעים בדיקה מעמיקה למקור המדויק של הנזילה וזאת באמצעות שימוש בכלים טכנולוגיים כמו סיב אופטי, מצלמה תרמית או איתור באמצעות גז.

מה עוד כדאי לבדוק בעת איתור נזילה בבית

אנשי המקצוע בתחום מבצעים גם בדיקות לאיתור הנזילות במבנה כדי להימנע בהמשך הדרך מליקויי בנייה שיכולים לעלות למבנה ביוקר. הם בודקים למשל שאין זליגה של מי גשמים לתוך המבנה מכל סיבה שהיא, שאין סדקים ושהצנרת במצב טוב. אנשי מקצוע יוודאו גם כן שכל הכלים הסניטריים של הבית מותקנים היטב ושאין בהם ליקויי רטיבות וכי כל החיבורים של הברזים הנם תקינים ואינם מטפטפים. בדוד השמש מוודאים כי אין קורוזיה ואבנית רבה ובריצוף ובקירות מוודאים כי אין כתמי רטיבות, עובש או דליפה של מים ממקור כל שהוא.

נתקעת ואתה צריך עזרה? קרא עוד על תיקון פיצוץ צנרת.

מבטיחים עבודה איכותית ואחריות לטווח ארוך

חברת א.ל איתור נזילות הנה חברה ותיקה בתחום איתור נזילות ותיקונן. אנו מבצעים איתור נזילה בבית לכל סוגי הנזילות ובכל האמצעים הטכנולוגיים האיכותיים העומדים לרשות בעלי המקצוע בתחום כיום. אצלנו עובדים אנשי המקצוע הטובים בתחום ולנו ניסיון של שנים ארוכות שמבטיחות שעבודת האיתור תתבצע על הצד הטוב ביותר. אצלנו זו לא סתם הבטחה ללא כיסוי – 7 שנים אחריות על התיקונים!

אין סיבה להמתין עוד רגע, יש לך חשש לנזילה? כדאי להרים טלפון כבר עכשיו ואנו נשמח לענות על כל שאלה ולהגיע כדי לפתור כל נזילה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *