ראשי » תיקון פיצוץ בצנרת

תיקון פיצוץ בצנרת

תיקון בצנרת

יש לך פיצוץ בצנרת הבית? איך נדע איזה פיצוץ יש בצנרת? כיצד בוחרים איש מקצוע של תיקון פיצוץ בצנרת המבנה?

כאשר יש פיצוץ בצנרת, בכל סדר גודל שהוא, יש צורך לתקנו ובמהירות. הנזקים שיכול לגרום פיצוץ בצנרת הנם גדולים ויש למהר ולבחור איש מקצוע בתחום תיקון פיצוץ בצנרת שיגיע במהרה. עליו לאתר את מיקום הפיצוץ ולבצע את התיקון במינימום נזקים.

אילו נזקים יכולים להיגרם מפיצוץ בצנרת?

פיצוץ בנצרת יכול להוביל לנזקים בטווח הארוך והקצר. כאשר מדובר על נזילה מתמשכת בקירות המבנה הקירות יכולים לסבול מנזק בלתי הפיך לאורך הזמן, הקירות סופגים רטיבות ועובש, יכולים להיגרם נזקים קשים לבטון, למרצפות ולנזק לשאר הצנרת שנרטבת. כמו כן, נזקים עקיפים שיכולים להיגרם הם נזקים לריהוט שיירטב וייהרס, יספוג עובש או במקרה של ריהוט עץ שיתנפח, הרס של תכולת דירות וכמובן בזבוז המים שגם כן עולה כסף.

כאשר מדובר על הצנרת הגלויה, למשל בבית או בגינה, קל מאוד לאתר ולעיתים גם לתקן לבד את הפיצוץ. במקרים בהם הצנרת נמצאת בקירות, ברצפה או באדמה, קשה מאוד לאתר את מקור הפיצוץ ובמרבית המקרים יש צורך באיש מקצוע שיאתר ויתקן את הפיצוץ.

סוגים של תיקון פיצוץ בצנרת

ישנם סוגים רבים של צינורות וכל תיקון באחד מהם נעשה מעט אחרת. למשל, תיקון צינורות מתכת מחייב שימוש בכלי עבודה כבדים. בתיקונים של צינורות חיצוניים של גינות אנשי המקצוע חושפים את האזור בו קיים פיצוץ, מלבישים על אזור זה מחבר מתאים ומהדקים אותו בחוזקה. כאשר מדובר על פיצוץ בתוך הקיר עצמו מבצעים איתור של הפיצוץ באמצעים מתקדמים כמו מצלמה תרמית או באמצעות גז ואז פותחים את הקיר רק במקום הנחוץ ומבצעים את התיקון ואז את תיקון הקיר. כאשר מדובר על מרצפות בדרך כלל מדובר על נזילה מורכבת, שככל הנראה נגרמת ממים שהגיעו מצינורות אחרים והמים יוצאים דרך המרצפות. בכל המקרים הללו יש צורך להזמין איש מקצוע שיבצע את האיתור ואת התיקון.

היכנס לקרוא על סיב אופטי לאיתור נזילות

בחירת איש מקצוע לביצוע תיקון פיצוץ צנרת במבנה

  • ותק – חשוב מאוד לבחור איש מקצוע ותיק ובעל ניסיון בתחום.
  • טכנולוגיה – כדאי למצוא איש מקצוע שעושה שימוש בטכנולוגיות החדשות שנמצאות כיום בתחום זה וביניהן איתור באמצעות גז, צילום תרמי וסיב אופטי.
  • המלצות – מומלץ לבחור אנשי מקצוע עליהם ניתן לקבל המלצות, גם באמצעות דירוג גולשים והמלצות באינטרנט.

מומחים לתיקון בצנרת – מתקנים עם אחריות

חברת א.ל איתור נזילות הנה חברה המתמחה בתחום תיקוני פיצוצים בצנרת מכל הסוגים. אנו עושים שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר, עם אנשי המקצוע הטובים בתחום ועם אחריות לתיקונים של שבע שנים.

לקבלת מידע והזמנת שירות איתור ותיקון פיצוץ בצנרת כבר עכשיו – כל שעליך לעשות הוא לפנות אלינו – ואנחנו כבר בדרך!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *