ראשי » אילו סימנים עשויים להעיד על נזילה בבית?

אילו סימנים עשויים להעיד על נזילה בבית?

נזילה

זה אף פעם לא נעים לגלות נזילה בבית, בטח אם היא מופיעה ללא כל התראה מוקדמת. אך ככל שתעלו על הנזילה במהירות, כך תוכלו למנוע לא מעט בעיות חמורות. איתור מהיר של הנזילה, יכול לפתור מהנזילה להחמיר ולהפוך להיות כזאת שקשה מאוד לשלוט בה. אך איך אתם תוכלו לדעת כי מסתתרת לכם נזילה מאחורי הקירות? בדיקה לנזילה בבית באופן מקצועי צריכה להתבצע על ידי אינסטלטור, על כך אין עוררין. אך יש לכם כמה דרכים לדעת כי ככל הנראה מסתתרת לה נזילה מאחורי אחד הקירות.

עכשיו זה הזמן לבדוק איתור נזילות במצלמה תרמית

רטיבות עשויה להעיד על נזילה בבית

כל אחד מאיתנו יודע כיצד נראים סימני רטיבות על הקיר. אך מה שלא הרבה אנשים יודעים זה שהרטיבות לא מגיעה ללא סיבה הגיונית. ברוב המכריע של המקרים הרטיבות מגיעה בגלל נזילה שמסתתרת לה מאחורי הקיר. כך שאם במקרה יצא לכם לראות כתם רטיבות אל אחד מהקירות, ככל הנראה ישנה נזילה. מוטב להזעיק אינסטלטור, לפני שהמצב יצא מכלל שליטה. לאחר תיקון מקצועי של הנזילה, יהיה ניתן לתקן גם את הרטיבות.

חשבון מים גבוה מן הממוצע

סיבה נוספת שיכולה להתריע על נזילה בבית קשורה דווקא לחשבון המים שאותו אתם מקבלים. אם יוצא לכם לעקוב בצורה קבועה אחרי חשבון המים, ככל הנראה הבנתם כי הוא יחסית קבוע. אין שום סיבה שחשבון המים יקפוץ בצורה משמעותית, אלא אם כן מסתתרת לה נזילה מאחורי הקיר. במקרה שבו חשבון המים גדל מחודש קודם מבלי שאתם מבינים למה שווה להזעיק אינסטלטור. אחרי בדיקה קצרה ככל הנראה תתגלה לה נזילה שבגללה חשבון המים כל כך גבוה.

ריח של עובש מגיע בגלל נזילה בבית

אם לא די בכל הסיבות עליהן סיפרנו עד כה, כמובן שיש עוד סיבות שעשויות להיות מחשידות. סיבה שכיחה לא פחות היא ריח של עובש שמגיע מאחד הקירות בבית. כאשר הנזילה קיימת מספר שבועות היא יכולה להביא איתה לריח של עובש. כך שאם אתם מריחים ריח לא טוב מאחד הקירות בבית, מוטב כי תזעיקו אינסטלטור. יכול להיות כי ישנה נזילה שגורמת לריח, ועליכם לטפל בה בהקדם כדי שלא תחמיר. אם הריח של העובש לא מגיע בגלל נזילה, יהיה עליכם לנסות להבין מהי הסיבה האמיתית.

העיפו מבט במונה המים בדירה

כמו שכבר אמרנו אף פעם לא נעים לגלות כי ישנה נזילה בבית מבלי שאתם בכלל יודעים זאת. השיטה הכי יעילה לגילוי של נזילות היא על ידי מונה המים שיש לכל דירה. אם כל הברזים בדירה סגורים, אין שום סיבה שמהונה יפעל. לכן במקרה שבו המונה פועל למרות שכל הברזים סגורים, ככל הנראה ישנה נזילה. אם הוא לא פועל, אז ככל הנראה שאין נזילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *