ראשי » גילוי נזילות מים – סימנים מקדימים לנזילה

גילוי נזילות מים – סימנים מקדימים לנזילה

  • by
גילוי נזילות מים

גילוי נזילות מים זוהי עבודה של אינסטלטור מוסמך אשר מגיע עם הציוד הנדרש. אך האם אתם יודעים כי יש כל מיני סימנים מקדימים לנזילה? אם תשימו לב לסימנים הללו, אולי תוכלו לתפוס את הנזילה בזמן. לעיתים תשומת הלב שלכם לפרטים הקטנים יכולה להיות תשומת לב חיונית. תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו הנזילה לא תביא איתה נזק משמעותי. תוך זמן קצר תוכלו למצוא את עצמכם מעלימים את הנזילה וחוזרים לשגרה רגילה.

גילוי נזילות מים? שימו לב לחשבון המים

מידיי חודש אתם מקבלים לתיבת הדואר את חשבון המים שלכם. אולי אתם לרוב נוטים שלא להתעמק בו יתר על המידה. אך אם החשבון גבוה מן הממוצע, זה בהחלט יכול להיות סימן מקדים לנזילה. אין שום סיבה שחשבון המים יקפוץ ללא סיבה מוצדק. כך שאם אתם רואים שהחשבון זינק ללא כל סיבה – מוטב לבחון את הסיכוי לנזילה.

בואו להתרשם מא.ל איתור נזילות

סימני רטיבות באזורים שונים של הבית

גיליתם כל מיני סימני רטיבות על הקירות בבית? מוטב כי תבדקו שאין לכם נזילה. ככל הנראה מה שגורם לאותם סימני רטיבות אלו הם נזילות מאחורי הקירות. אין שום סיבה שיהיו סימני רטיבות אם לא הייתה או עודנה יש נזילה. כך שאם אתם מבחינים בסימני רטיבות, מוטב שתקראו לאינסטלטור. האינסטלטור בעזרת הציוד המתקדם שלנו יבחן את מצב הנזילה שמסתתרת מאחורי אחד הקירות.

גילוי נזילות מים בעקבות לחץ מים חלש

אתם רוצים להתקלח או לשטוף כלים, אך אתם מגלים שיש לחץ חלש במים? זוהי בהחלט סיבה מספיק טובה שתהיו מעט חשדניים. לרוב כאשר זרם המים חלש באזור אחד זה בגלל שיש דליפה של מים באזור אחר. אם אף אחד לא משתמש באחד מהברזים האחרים, זרם המים לא צריך להיות חלש. גם כאן מוטב להזעיק אינסטלטור על מנת שיבחן את המצב.

בואו לגלות על איתור נזילות בגז

קילופים או ריח של עובש בקירות

יהיה לכם מאוד קשה להתעלם מקילופים או מריח של עובש שמגיע מאחד הקירות. גם כאן אמורה להיות סיבה שבגללה האלמנטים הללו מתרחשים. לא תוכלו להשאיר את המצב כפי שהוא כי אתם עלולים להתמודד עם נזילה רצינית. גם במקרה כזה מוטב כי תזעיקו אינסטלטור על מנת שיבדוק האם ישנה נזילה או שלא.

גילוי נזילות מים מתבצע רק על ידי אינסטלטור

חשוב לציין כי כל הסימנים שציינו בפניכם הם סימנים מקדימים לנזילה. את החותמת הסופית יצטרך לספק לכם אינסטלטור שיש לו ניסיון בתחום. אל תנסו לקחת את האחריות על הכתפיים שלכם. אין לכם את הידע ואת הכלים הדרושים על מנת לאתר את הנזילה ללא איש מקצוע. מוטב כי אינסטלטור מיומן יגלה את הנזילה ויסביר לכם כיצד להתמודד איתה בצורה הכי אפקטיבית ויעילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *