ראשי » שעון מים תקול? מוטב כי תתקנו אותו במהרה

שעון מים תקול? מוטב כי תתקנו אותו במהרה

  • by
שעון מים תקול

חוששים כי שעון המים בדירה שלכם תקול? מוטב כי תתקנו אותו במהרה. שעון המים הוא בעצם הפרמטר שמראה לכם את כמות המים שצרכתם בתקופה האחרונה. אם שעון מים תקול, לא תוכלו לדעת כמה מים באמת צרכתם. בסיטואציה כזאת תוכלו למצוא את עצמכם נכנסים אל תוך בור ללא תחתית. לפיכך חשוב מאוד שלא להתעלם מהמצב הזה ותתקנו את השעון. כך תוכלו לדעת כי לא מצפות לכם הפתעות לא נעימות בעתיד הנראה לעין. אם תתעלמו מהמצב הזה, תוכלו לשלם על כך ביוקר.

שעון מים תקול – בודקים כל הזמן

יש כאלה שאפילו לא יודעים היכן נמצא שעון המים של הדירה שלהם. על מנת שתוכלו להיות רגועים, מוטב כי תבדקו את שעון המים באופן קבוע. ברגע שאתם תבדקו את השעון, תוכלו לראות כי הוא עובד בצורה תקינה. אל תסמכו על כך שעד כה לא היו בעיות או חשבונות מים מופרזים. זה יכול לקרות בעתיד, ואתם תצטערו כי לא עשיתם את כל הבדיקות הדרושות מבעוד מועד.

בואו להבין עוד על נזקי צנרת

תסמכו אך ורק על עצמכם

אין סיבה שתסמכו על אנשים אחרים כאשר זה מגיע לחשבונות שאתם משלמים. מוטב כי תסמכו רק על עצמכם, כך תוכלו לדעת כי אין סיבות לדאוג. שעון המים הוא הפרמטר שיראה לכם ולרשויות המים כמה מים צרכתם כל תקופת זמן. אם שעון המים לא יראה את המספר המדויק, אתם בוודאי מבינים מה זה אומר. מהסיבה הזאת בדיוק מוטב כי את האחריות תפקידו בידיים שלכם. הרי אתם תהיו אלה שתעשו כל מה שנדרש על מנת שלא תשלמו ביוקר.

שעון מים תקול? תשלמו ביוקר

כאשר שעון המים לא מראה את צריכת המים המדויקת, אתם עלולים לשלם על כך ביוקר. רשויות המס לא יכולות לדעת כמה מים צרכתם, ובמקרה כזה תשלמו פי כמה. לכן חובה עליכם לוודא כי שעון המים פועל בצורה תקינה באופן קבוע. זה יאפשר לכם להיות בטוחים כי חשבון המים שאתם מקבלים הוא חשבון המים הנכון. אם השעון תקין וחשבון המים מופרז, ככל הנראה מסתתרת לה נזילה שמוטב כי תנסו לתקנה. אך מה שאמור לעניין אתכם זה ששעון המים תקין ולא תצטרכו לתקן גם אותו.

בואו לקבל מידע על איתור רטיבות

מי אמור לתקן שעון מים?

כאשר שעון מים תקול, חובה לפנות אל האיש הנכון שיתקן אותו. אל תנסו לתקן את השעון בעצמכם כי זוהי עלולה להיות החלטה לא טובה. אין לכם את הידע ולא קיימים לרשותכם האמצעים לבצע את התיקון. אינסטלטור הוא איש המקצוע שאמור לבצע את התיקון כמו שצריך. הוא גם יכול על הדרך לבחון לעומק את המצב של הצנרת. הוא יספק לכם את כל התשובות לכל השאלות שמטרידות אתכם. כך תוכלו לדעת כי המצב נמצא בשליטה שלכם ולא אמורות להיות סיבות לדאוג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *