ראשי » בדיקת רטיבות בקיר – מדוע לעשות זאת?

בדיקת רטיבות בקיר – מדוע לעשות זאת?

  • by
בדיקת רטיבות

.בעלי נכסים רבים מתלוננים על בעיה נפוצה – רטיבות שמתחילה להתפשט בכל חלקי הבית. אם גם אתם סובלים מהבעיה הזו, וחשבתם להזמין שירות בדיקת רטיבות בקיר המאמר הזה עבורכם.

מה גורם לרטיבות?

כדאי לדעת כי יש מספר סיבות עיקריות שגורמות למגוון בעיות רטיבות. הסיבה הנפוצה ביותר היא נזילה או דליפה מאחד הצינורות שממוקמים בתוך הקיר. נכון, לא ניתן לדעת כי הנזילה הזו קיימת משום שנדרש ציוד שלא קיים ברשותו של כל אינסלטור. שרברבים רבים יכולים לתקן את הדליפה. אך אם הם לא מוצאים את מקורה הם לא יכולים לעשות זאת בלי לשבור את הקיר.

סיבה נוספת שגורמת אף היא לעובש כתוצאה מרטיבות בקיר היא הצטברות של אדים, הן מחוסר איטום והן משימוש במים חמים באמבט. המים הללו מתעבים ונשארים בתוך הבית. הדרך הקלה ביותר לפתור בעיה כזו היא שמירה על נתיב של אוויר מצד אחד כשמתקלחים, ואיטום של החלונות בשאר הזמן. במיוחד בחודשי החורף כאשר יורד גשם חשוב לשמור על חלון אטום כדי שהמים לא יכנסו.

בדיקת רטיבות בקיר – איך מבצעים אותה?

אם אתם רוצים לדעת אם הסיבה לרטיבות היא דליפה או נזילה או שמדובר בבעיה של איטום, פשוט מאד להזמין שירות בדיקת רטיבות בקיר. הבדיקה מבוצעת על ידי מומחים לנושא שיכולים לאתר בקלות את הסיבות להיווצרותם של כיסים רטובים על הקיר (בקירות גבס ניתן לראות ממש בועות).

במידת הצורך, אם יש חשש שיש דליפה בתוך הקיר, אותה חברה מבצעת בדיקה יסודית באמצעות מצלמות תרמיות מיוחדות. משום שהן מסוגלות לזהות את נתיב המים. אם יש חשש לסדק בצינור או לסתימה כלשהי שגורמת להישארותם של המים בתוך הקיר קיימת בדיקה נוספת. ניתן להכניס לקיר גם חוט מיוחד הקרוי סיב אופטי ועליו מוצבת מצלמונת זעירה במיוחד. בחינה של התיעוד בזמן אמת תדגים מאיפה הבעיות בקיר.

האם אפשר לחכות עם זה?

כולנו אוהבים לדחות תיקונים, במיוחד משיקולים כלכליים או מחוסר זמן. אך, כאשר מדובר ברטיבות בבית לא מומלץ לחכות. מדוע? ראשית אתם מבזבזים מים. יתכן ומדובר בנזילה אקטיבית שגורמת לכמות גדולה של מים לצאת וחשבון המים יהיה יקר במיוחד.

שנית, אתם עשויים לגלות כי הנזילה הזו יצרה נזק לקיר או לפנים הבית. היא פגעה גם בריצוף ואפילו הגיעה לתקרה של השכנים למטה. זו סיטואציה לא נעימה – וכמובן הרבה יותר יקרה לתיקון. מעבר לכך, הלחות הזו גם גורמת להיווצרות עובש, העשוי לפגוע בדרכי הנשימה. אז הקדימו רפואה למכה ובצעו את הבדיקות והתיקונים הדרושים. לחצו על עמוד צור קשר באתר ותגלו איך להשיג אותנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *