ראשי » איתור נזילה בביוב – נפרדים מהריח הרע

איתור נזילה בביוב – נפרדים מהריח הרע

  • by
איתור נזילה בביוב

המים עלו על גדותיהם או שהניחוח של החצר האחורית מבריח אפילו את היונים. אם אתם מגלים שהביוב שלכם הופך להיות חלק מהמרחב הביתי כנראה שיש לכם סדק או שבר בצינור הפנימי או החיצוני בבית. למרבה המזל, כיום איתור נזילה בביוב יכול להתבצע באמצעים טכנולוגיים.
בחברת א.ל אנו מבצעים שנים רבות איתור נזילות בצנרת באמצעים החדישים ביותר.

איתור נזילה בביוב – כיצד אנו עושים זאת?

אם לקוח מזמין אותנו לצורך איתור נזילה בביוב עומדות בפניו מספר אופציות. הדרך הישנה והטובה של איתור הנזילה בחוץ היא כמובן מציאה של המקום בו המים מצטברים. אך, כפי שאתם יודעים מים נוטים לחלחל לתוך האדמה ולא תמיד יוצאים לפני השטח מהמקום שבו התחילה הנזילה.

לכן, יש להשתמש בציוד טכנולוגי חכם שמאפשר למצוא את הצינור הסתום או השבור ולזהות את המקור לנזילה. הציוד הזה יכול להיות סיב אופטי, מצלמה תרמית ועוד מגוון רחב של אפשרויות שרק בעלי מקצוע וותיקים בתחום מחזיקים ברשותם.

לא מספיק ציוד – צריך גם ידע

לא כל אדם שמשתמש במצלמה תרמית או סיב אופטי יודע למצוא את מקור התקלה. יש להכיר לא רק את הציוד עצמו אלא גם לדעת לקרוא אותו.

מסקרן מאד לגלות את התהליך של איתור נזילה בצינורות ביוב כאלה. אם מגיע אליכם אדם מיומן הוא יכול לתת לכם תובנות מעניינות בדבר הסיבה לנזילה. למשל, הצטברות של נייר טואלט או חפץ כבד שפגע בצינור חוץ. לפעמים הנזילה בביוב נובעת מעייפות החומר. בלאי שנוצר בצינורות המתכת או הפלסטיק עם השנים. אם מדובר בביוב בבית של עשרות שנים, יתכן והצינור מעולם לא הוחלף וזה הזמן לחדשו.

כשיודעים את הסיבה – אפשר למנוע את הדליפה הבאה

בוודאי שאלתם את עצמכם מדוע כל־כך חשוב לדעת את הסיבה לדליפה. הרי כל מה שצריך זה רק לתקנה, נכון? טעות בידכם.

כאשר אתם יודעים מה גרם לנזילה בצינור הביוב, תוכלו גם למנוע את הדליפה הבאה. נכון, נזילה שנובעת מבלאי לא ניתנת למניעה למעט שימוש בצינור מחומרי גלם חזקים יותר. אך, אם הנזילה נגרמה בשל רכב כבד שחונה באופן קבוע מעל צינור הביוב, יתכן וכדאי ליצור חציצה בין מיקום הצינור לחניה בבניין.

למי מתאים שירות איתור נזילות?

את השירות הזה של איתור נזילות מזמינים מאיתנו בעלי בתים, בעלי עסקים וחנויות וכמובן גם בעלי שטחי מסחר. לעתים מדובר בלקוח פרטי אחד ופעמים רבות מדובר דווקא בוועד הבית המודע לדליפה ורוצה לאתרה.

אנו מעניקים שירות מסור לכל אחד מהלקוחות, הן לקוחות פרטיים קטנים והן לקוחות גדולים ברחבי הארץ. המטרה שלנו היא לאתר את הדליפה קודם כל, ואם תרצו גם נוכל לתת הצעת מחיר לתיקון ולפתור את הבעיה. כך, הריח הלא־נעים שנודף מהצינור יתפוגג ותוכלו לחזור לשגרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *