ראשי » דלתות מעוצבות שאינן רגישות לדליפות

דלתות מעוצבות שאינן רגישות לדליפות

  • by
דלתות מעוצבות

השנה האחרונה היתה עמוסת גשמים, ואפילו צנרת יציבה למדי סבלה מדליפות. למי שיש דלתות מעוצבות בבית, בוודאי נתקלתם בחשש ממשי. כיצד אפשר לשמור על הדלת מנזקי דליפה? למרבה המזל, כיום אפשר להתקין דלתות מחומרים עמידים למים. מתכות מרהיבות, המשלבות אלומיניום ופלדה, וכן עיצובים של זכוכית מלובנת. במאמר זה נרחיב עליהן מעט.

דלתות מעוצבות – מהן?

דלתות אלה נוצרו כדי לשלב שני אלמנטים חשובים. הראשון הוא הבטיחות. מדובר בדלתות עמידות להפליא בפני שבירה או ניסיון פריצה. ניתן אפילו להוסיף להן סורגים. האלמנט השני הוא כמובן האסטתטיקה של הדלת.

ניתן היום למצוא דלת מעוצבת עצום של עיצובים וסוגים. דלתות שמתאימות לבתים פרטיים, לדירות יוקרה, למחסנים, למבני ציבור ואפילו לבתי כנסת. כל אחת מהדלתות הללו משלבת אלנטים עיצוביים יחודיים.

איך מתקינים דלת כזו?

כדי להתקינן כל מה שצריך זה רק פתתח בו מציבים את המשקוף. ממש כמו כל דלת רגילה אחרת. לאחר מכן, מייצבים ומיישרים את הקונסטרוקציה המחזיקה את הדלת, מוסיפים את הצירים ומחזקים. בתוך זמן קצר אפשר לשדרג את כל מראה הבית עם דלת כזו.

כמה עולה להתקין?

מדובר במוצר לא זול, אך הוא מלווה את הבית במשך עשרות שנים. למי שמחפש אפשרות לחסוך מעט היום, ניתן לרכוש דלתות אלה במחירי מבצע, אם בוחרים דלתות מתצוגה למשל, אז אפשר לחסוך אפילו יותר.

לסיכום, אם אתם מתמודדים עם דליפה שפגעה בדלת הכניסה שלכם, יתכן וכדאי לנצל את ההזדמנות. תוכלו לשדרג הן את חזית הבית והן את הכניסה עם דלת חדשה. אם מדובר בבית פרטי שיש לו שני פתחים, אחד מקדימה ואחד פונה לחצר האחורי תוכלו ליהנות משתי דלתות כאלה. הציצו באתרים מובילים המשווקים דלתות מעוצבות ותופתעו לגלות את המגוון הרחב המוצע לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *