ראשי » מחיר תיקון נזילה – כך תחסכו

מחיר תיקון נזילה – כך תחסכו

  • by
מחיר תיקון נזילה

פעמים רבות אנשים פונים לאינסטלטור ותוהים מהו מחיר תיקון נזילה. חשוב לזכור כי לתיקון עצמו יש מספר אספקטים עליהם נעמוד בקצרה בפוסט הזה.

איתור נזילות מים

מחיר תיקון נזילה קשור כמובן לתהליך איתורה. אם מאוד קל למצוא אותה, והיא בצינור שאינו בתוך הקיר או מתחת לריצוף התיקון עשוי להיות מספר מאות שקלים.

אך, אם צריך להתחיל לאתר את מקור הנזילה, ולא ניתן למצוא אותה בקלות; צריך להוסיף גם עלות של בדיקה באמצעות מצלמה תרמית.

עלות החומרים

לצד איתור הנזילה יש לקחת בחשבון את העלות של החומרים של תיקון הנזילה. אם הייתם חכמים וביצעתם איתור עם מכשור מתקדם לא תצטרכו לשלם עלות נוספת על ריתו או פתיחה של הקיר ותיקונו מחדש.

מחיר תיקון נזילה – עלות העבודה

כעת, נוספת גם עלות של עבודה. ישנה העלות לשרברב עצמו, המתקן את הצינור או מחליף אותו. מלבד זאת, אתם עשויים לשלם לרצף או לפועל נוסף כדי לסגור את הקיר. לכן, גם אם החלפת הצינור הגיעה לעלות של אלף שקלים, התיקונים שלאחר מכן עשויים להגיע לאלפים. ,תיקון נזילות במקרה זה חשוב לבצע עם מומחה שלא יפתח את הקיר ללא סיבה.

איך אפשר לחסוך?

כדי לחסוך בעלות, הדרך הטובה ביותר היא לפעול באופן חכם. קודם, לשלם על איתור הנזילה ורק אז להזמין את האינסטלטור. אפשרות טובה יותר היא להזמין חברה שמתמחה גם באיתור וגם בתיקון. כך לשלם פחות על תיקון הנזילה שלכם. בכל מקרה כדי לתקן את הנזילה במהירות. אחרת תצטרכו לשלם גם על הנזקים שגורמים שזורמים בתוך הקירות או הרצפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *