ראשי » מהו סיב אופטי?

מהו סיב אופטי?

  • by
מהו סיב אופטי

לאורך השנים המין האנושי התפתח והמשיך להמציא פתרונות חדשים שיהפכו משימות מורכבות לקלילות. אחת מההמצאות הללו היא סיב אופטי. חלק בוודאי מכירים את הכבל הזה בהקשר אחר לחלוטין – חיבור לאינטרנט. בפועל מדובר בכל כבל שמסוגל להעביר אור. מדוע לא להשתמש בכבל רגיל? משום שהמעבר של האור בסיב אופטי הוא מהיר יותר. כיום, בהקשר של איתור נזילות מדובר לא רק בהעברה מהירה של מידע אלא גם בצילום ממש.

מהו סיב אופטי לאיתור נזילות?

מה הקשר של העברת אור לדליפה בבית שלכם? סיב אופטי לאיתור של נזילות הוא בעצם מצלמה קטנה מאד שאפשר להכניס באופן גמיש לצינורות שונים. למשל, אם רוצים לאתר נזילה בתוך צנרת בקיר או ברצפה. כמו גם מתוך ברז או בפתח ביוב, אפשר להשתמש במוצר זה.

מעבר לשימוש בטכנולוגיה המתקדמת, יש כמובן צורך באדם שיודע לפענח את התיעוד שמגיע מאותה מצלמה. צריך להבין היכן בדיוק ממוקמת הנזילה או הסתימה, ואפילו לראות מה המקור הגורם לה. נגיד, אם נסתם צינור חיצוני בשל עפר, קל לראות זאת במצלמה.

למי יש סיב אופטי?

כעת לאחר שהבנו מהו סיב אופטי, נשאלת השאלה מי יכול לבצע בדיקה זו. כל חברת איתור נזילות מקצועית מציעה שירותים של אבחון בטכנולוגיה זו.
מרבית המאתרים הם אינסטלטורים שעברו הכשרה מיוחד בשימוש במצלמה הזעירה. לאחר שהם מאתרים את הבעיה, הם כמובן יכולים גם לפתור אותה במהירות.

מה חוסכת הטכנולוגיה הזו?

הטכנולוגיה הזו חוסכת זמן ומשאבים במציאה של הליקוי בצינור, כמו גם את הצורך בפתיחה של רצפה או קיר. אם אפשר לראות בדיוק היכן התקלה, לא צריך לשבור את הקיר לכל אורך הצינור. כך, התיקון של הבעיה זול יותר, ומבוצע ביעילות המרבית.

לסיכום, אם אתם כיום מנסים למצוא נזילה, מומלץ להשתמש באפשרות המתקדמת הזו. לצד האפשרות של צילום בסיב אופטי תוכלו גם להזמין שירות נוסף – איתור במצלמה תרמית. האיתור הזה משתמש בקריאות של חום וקור כדי לזהות את הבעיה. האדם המאתר עבורכם את הנזילה יבחר כמובן מה מביניהן השיטה המיטבית כדי לבצע את האיתור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *