ראשי » איתור נזילה בדירה – במגוון דרכים

איתור נזילה בדירה – במגוון דרכים

  • by
איתור נזילה בדירה

אם הגעתם לעמוד הזה כנראה שגם אתם סובלים מנזילה שאינכם מצליחים למצוא. למרבה המזל, כיום יש מגוון אפשרויות טכנלוגיות לצורך איתור נזילה בדירה. אפשר למצוא אותה באמצעות גז, מצלמה תרמית, סיב אופטי ואפילו באמצעות שילוב ביניהם. במאמר זה נדון על הנושא בהרחבה.

איתור נזילה בדירה באמצעות גז

אחת הדרכים המשמשות לאיתור נזילה היא החדרה של גז ידידותי לסביבה, אותו ניתן לראות באמצעות מכשור מיוחד. הצינורות למעשה מרוקנים ממים והגז יוצא דרך פתחים קטנים בתוך הצינור. חיווי של מקום הנזילה מעניק לשרברב אפשרות לתקן אותה במהירות. אצלנו, תוכלו להזמין שירות איתור נזילה בגז בקלות ובמהירות.

איתור באמצעות מצלמה תרמית

דרך נוספת שבה אפשר למצוא נזילות בתוך הקיר היא באמצעות מצלמה תרמית. מה שהמצלמה הזו עושה בעצם הוא להציג טמפרטורה. אז כיצד אפשר למצוא את הנזילה בצינור? אפשר להרי מים חמים בצינורות ולזהות אם הם מגיעים לאזורים שונים בתוך הקיר. אם אין מים חמים בצינור זה, ניתן למצוא אזורים שבהם יש רטיבות הגורמת לטמפרטורה של הקיר להיות נמוכה יותר בשטח בו יש נזילה.

סיב אופטי

הדרך האחרונה שחשוב להכיר היא החדרה של סיב אופטי לתוך הצינור. הוא מספק למעשה תמונה מלאה של המתרחש בתוכו, גם אם מדובר בצינור דק מאוד. בדרך כלל משתמשים בשיטה זו כאשר רוצים לראות בוודאות מה חוסם את המים – למשל אם יש סתימה בצינור שגורמת לנזילה.

לסיכום, כיום, יש מגוון רחב של דרכים חכמות למצוא נזילות. אינכם צריכים להסתמך על ניחוש או על סימנים שניתן לראות בעין. כך, ניתן לחסוך הון בתיקון כל דליפה. תוכלו להזמין את השירות שלנו ולמצוא את הבעיה במהירות. כמובן, שלאחר איתור מקור הבעיה נוכל לעזור לבצע גם את התיקון הדרוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *