ראשי » תיקון צנרת עם חלודה – כך הוא מתבצע

תיקון צנרת עם חלודה – כך הוא מתבצע

  • by
תיקון צנרת חלודה

בפעם הקודמת שפתחו את הקיר כבר ראיתם זאת. הצנרת שלכם חלודה.זהו לא רק מראה כעור, אלא מדובר בסכנה בריאותית של ממש. החלודה עשויה להכנס למי השתייה שלכם ולזהמם. לכן, חשוב לבצע בכל תקופה בקרה על הצינורות בבית. בנוסף, צנרת עם קורוזיה נוטה להשבר ולהיסדק וכך נגרמות דליפות שונות. תיקון צנרת עם חלוקה הוא מאתגר יותר, במיוחד כאשר צריכים לאתר את מקור הנזילה.

איך מאתרים נזילה בצנרת חלודה?

באופן כללי, כיום, לא צריך לפתוח את הקיר כדי לאתר את הנזק לצנרת. יש מכשור מיוחד שאפשר להשתמש בו כדי למצוא דליפה. כמו: מצלמה תרמית או סיב אופטי. הבעיה עם סיב אופטי הוא שהוא מוחדר לתוך הצינור, ולכן אם יש חלודה בתוך הצינור יהיה יותר קשה לאתר את הבעיה. בניגוד לכך, מצלמה תרמית מצלמת את החום והקור בקיר. היא אינה מוכנסת לצינור אלא משמשת לבדיקה חיצונית. ממש כמו לעשות צילום רנטגן לקיר, רק שאפשר לראות בזמן אמת מה מתרחש בו.

תיקון צנרת עם חלודה – איך מתקנים?

כאשר צריך לתקן את הצנרת השרברב יבדוק היכן הדליפה. לאחר מכן, יוחלט האם להחליף את כל הצינור לתשתית חדשה יותר (המבוססת פעמים רבות על PVC במקום מתכת). במקרה אחרים, ניתן רק להחליף חלק מהצינור ולהשאיר את השאר. במיוחד, אם יש סכנה שהתשתית הקיימת תפגע בעקבות קורוזיה שהצטברה עשרות שנים.

אם אתם רוצים למצוא את הפתרון האופטימלי, כמובן שכדאי להיווע במומחים שלנו בתחום הזה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *