ראשי » איתור נזילות בחיפה – מוצאים את הנזילה בקלות

איתור נזילות בחיפה – מוצאים את הנזילה בקלות

  • by
איתור נזילות בחיפה

האם אי פעם תהיתם מדוע בחיפה יש כל¬־כך הרבה נזילות? האם מדובר בתשתית ישנה במיוחד, בטופוגרפיה של המקום או אולי בשל בעיה אחרת? בשנים האחרונות, בעלי בתים רבים מבחינים בתופעה. הם מתקנים נזילה אחת ופתאום מופיע הנזילה אחרת. הם גם מתחילים להזדקק לשירותי איתור רטיבות שמופיעה פתאום. הדבר קשור כנראה במידה רבה לשנים הרבות שבהן הבתים בעיר עומדים. בשכונות כמו הדר יש בתים ישנים שבהם התשתיות לא הוחלפו במשך עשרות שנים. במאמר זה נסקור את הנושא לעומק, ותגלו כיצד מאתרים את הנזילה במהירות ומה כדאי לעשות במקרה זה.

מה בעצם גורם לכל אותן נזילות?

נזילות נגרמות כאשר הנתיב הקבוע הנכון של המים סובל מהפרעה כלשהי. יתכן ויש צינור שהתפוצץ או שנוצר בו בקע עם השנים בשל חלודה. נזילה יכולה להיגרם גם כאשר הצינור נחסם מאיזו שהיא סיבה, והמים מנסים למצוא נתיב אחר החוצה.

כדי למצוא את הסיבה לנזילה לא מספיק לפתוח את הקירות ולחפש את מקור הבעיה. יש לסקור את הצינור היטב באמצעים טכנולוגיים כמו מצלמה זעירה המוחדרת לתוכו, המכונה סיב אופטי. ניתן גם לבצע את הבדיקה באמצעות מצלמה תרמית מיוחדת, שמראה היכן המקום שבו המים מתחילים לזרום אל הקיר. אנו מבצעים שירותים אלה, תוכלו ליצור עמנו קשר ולשמוע עוד על כך.

איתור נזילות בחיפה במקלט

מקום נוסף שבו אפשר למצוא כמעט באופן קבוע סימנים של לחות או נזילה הוא המקלט. היות ומדובר בחלל הנמוך ביותר בבית, המים נוטים לזרום אליו מכל מקום.
יתכן ומדובר בצינור בעיה או אפילו בנזילה שהמקור שלה בכלל מהגג, בשל גשמים, והמים עושים את דרכם דרך הקירות ומצטברים במקלט.

איתור נזילות בחיפה של נזילות כאלה אינו פשוט. מדוע? משום שבעל מקצוע מיומן צריך לזהות את הנתיב שעברו המים ולחפש את המקור לדליפה. הן הניסיון שצבר והן האמצעים הטכנולוגיים שהוא מפעיל במיומנות רבה, מסייעים לאינסטלטור זה למצוא את התקלה ולתקנה.

בעיה של עכברים וחולדות הגורמים לנזילות בחיפה

הידעתם כי בעלי חיים מסוגלים לאכול וללעוס גם חלקי צנרת? במיוחד כאשר מדובר בצינורות פלסטיים. חולדות רבות מסוקרנות מאוד מאביזרים אלה, ומתחילות ללעוס את חלקי הצנרת וגם חוטי חשמל שונים. מה המטרה שלהן? חידוד השיניים. לכן, לעיתים תגלו כי הנזילה התרחשה בחיפה דווקא בשל כמות המכרסמים הגדולה באזורים שונים בעיר.

מה ניתן לעשות?

לאורך השנים כמובן שצריך להחליף את התשתיות העירוניות ואת תשתית האינסטלציה והצנרת בכל בניין. אך בינתיים, בעלי הבתים יכולים לפתור את הבעיה באופן נקודתי.
אפשר להזמין שירות מקצועי של איתור הנזילות, ולאחר מכן של תיקונן.

לסיכום, אם אתם נמצאים בעיר חיפה, וסובלים מזילה שאינכם מצליחים למצוא את מקורה, אל תהססו. כדאי ליצור עימנו קשר ואנחנו נוכל להגיע ולמצוא את הנזילה עבורכם בתוך זמן קצר. כל זאת באמצעות הניסיון הרב שלנו בתחום והאמצעים הטכנולוגיים המתאימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *