ראשי » איתור נזילות במרכז – כך הוא מתבצע

איתור נזילות במרכז – כך הוא מתבצע

  • by
איתור נזילות במרכז

אם תהיתם כיצד מתבצע איתור נזילות במרכז, בוודאי תשמחו לדעת כי קיים כיום מכשור לביצוע המשימה. חברות מקצועיות משלבות טכנולוגיות כמו סיב אופטי, מצלמה תרמית ואפילו גז כדי למצוא את הנזילה. אין זה משנה אם מדובר במתחם מסחרי, בית פרטי או מגדל מגורים. הטכניקות הללו משמשות כדי לבצע את העבודה במהירות, בקלות ועם מינימום נזק לתשתיות ולמבנה.

איתור נזילות במרכז – מה מייחד אותנו בתחום?

כאשר אתם מבצעים איתור נזילות במרכז, צריך לקחת בחשבון שמדובר בתשתיות ישנות מאוד. איתור נזילה בתל־אביב יפו, רמת גן או גבעתיים מתבצע לרוב במבנים שהוקמו כבר מקום המדינה. התשתיות שלהן הוצבו בבניין עוד כשנבנה לראשונה, ולפעמים לא הוחלפו לאורך מספר עשורים.
לכן, יכולה להיות בצינור אחד יותר מנזילה אחת, ויש לבצע את פעולות האיתור באופן מקצועי כדי לאתרן.

צור קשר לקבלת שירותי מאתר נזילות מוסמך

שימוש במצלמה תרמית

לא כל שרברב יודע כיצד להשתמש במצלמה תרמית כדי למצוא את הנזילה. יש הרבה אינסטלטורים שעובדים כבר מספר עשורים ורגילים לחפש באופן ידני את הבעיה. אך, במהלך איתור הנזילה הם נאלצים לפתוח קירות או בלטות, רק כדי לראות בעיניהם את מסלול המים.
למרבה המזל, כיום יש דרכים חכמות יותר לבצע את העבודה. אפשר להשתמש במצלמה שממחישה היכן המים עוברים בתוך הקיר. אם עוקבים אחר הצינור אפשר לזהות בדיוק היכן יש סדק. לפעמים הבעיה היא דווקא במחברים בין הצינורות.

שימוש בסיב אופטי

הידעתם כי חלק מהנזילות בבית נגרמות דווקא בשל סתימה? המים, שאינם יכולים לעבור בצינור מנסים לעבור בלחץ ממקום אחר. אז, נוצרת דליפה שיש לתקנה לפני שתגרום לנזק נוסף לתשתיות של הבית.
במקרה כזה, חברת אבחון מקצועית המבצעת איתור נזילות במרכז יכולה להשתמש בסיב אופטי.
היא מחדירה את הסיב הזה, הכולל מצלמה בגודל קטן מאוד המותקנת על גבי חוט גמיש. החוט עובר בתוך הצינורות כמו נחש קטנטן. באמצעות צפיה בשידור החי מתוך המצלמה האינסטלטור יכול למצוא לא רק את מקור הבעיה. אלא גם לראות היכן בדיוק היא מתרחשת.

אחרי האבחון – מבצעים תיקון

אחרי אבחון מדויק של הבעיה אפשר להתקדם הלאה. ניתן לפתוח את הקיר או הרצפה בדיוק במקום שיש בו נזילה. אם בצעתם איתור נזילות במרכז ומצאתם תקלה מתחת לריצוף של האמבט, תדעו בדיוק אילו מרצפות להרים כדי לתקן את הבעיה.
לאחר מכן, קל מאוד להשיב את המרצפות למקומן ולבצע תיקון קוסמטי כדי להשיב את המראה הנוצץ של חדר האמבטיה שלכם לקדמותו.
לסיכום, אם אתם מחפשים חברה המספקת שירותי איתור נזילות במרכז, מומלץ להכיר את השירותים שלנו. אל תהססו ליצור קשר כדי לקבל מידע נוסף ויעוץ בתחום. אנו בעלי ניסיון של שנים רבות בשימוש במכשור טכנולוגי מתקדם כדי לבצע את האיתור ולאחר מכן את התיקון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *