ראשי » איתור נזילות בדרום – עם מצלמה תרמית

איתור נזילות בדרום – עם מצלמה תרמית

  • by

שיחה נוספת מגיעה מאזור הדרום: "אני לא מוצא את הנזילה הזו, אבל אני בטוח שיש דליפה כי הקיר מתחיל להיות רטוב". אנו מגיעים למקום תוך זמן קצר ומתחילים במשימה. איתור נזילות בדרום אינו פשוט, משום שהטמפרטורות הגבוהות גורמות למים שחלחלו לקיר להתאדות תוך זמן קצר. אך אנו לא מוותרים. באמצעות מוצר טכנולוגי אחד שמצליח לעזור למצוא את הדליפה הנסתרת. גלו עוד אודותיו במאמר זה.

איתור נזילות בדרום – מצלמה תרמית עושה את ההבדל

בשנים האחרונות כמעט כל אינסטלטור יודע שאין סיבה לפתוח את הרצפה או הקיר סתם ללא הצדקה. להכניס את בעלי הבתים להוצאה מיותרת של הרס – ללא איתור מוקדם של הנזילה.
לכן, מרבית השרברבים ימליצו לכם להתקשר לחברה כמו שלנו. להזמנה של שירותי איתור מקצועיים. איתור זה מתבצע באמצעות מצלמה תרמית. כאשר מדובר על איתור נזילות בדרום הדבר חשוב אף יותר. מדוע? זאת משום שהזמן לאיתור הנזילה קצר מאוד.
מה שאנו עושים הוא לפתוח את המים החמים או הקרים בבית, ולתת להם לזרום בצינור. בזמן הזה אנו מכוונים מצלמה תרמית אל הקיר ומזהים את המקום שאליו המים חלחלו.

אחרי שמוצאים את מקור הנזילה – קל לתקן

לאחר שהמיקום של הנזילה אותר, קל מאוד לתקן אותה. פותחים את הקיר או את הרצפה ומתחילים לבצע את התיקון לצינור.
לא תמיד צריך להחליף את כל הצינור וניתן להחליף רק את החלק שיש בו בלאי. אם קיימות מספר נזילות כמובן שאפשר למצוא כל אחת מהן ולבצע את התיקון ביעילות.
לסיכום, אם אתם זקוקים לשירות של מציאת הגורם לרטיבות בקיר או לעובש שהתחיל להצטבר במקומות שונים בבית. אל תהססו. הזמינו שירות מקצועי עם מצלמה תרמית ותוך זמן קצר הבעיה תאותר תיפטר ביעילות רבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *