ראשי » איך מוצאים נזילות מחוץ לבית – גלו הכל

איך מוצאים נזילות מחוץ לבית – גלו הכל

  • by
איתור נזילות מחוץ לבית

כמו בכל יום אתם הולכים לכם לתומכם לעבודה מהבית. יורדים במעלית או במדרגות, ולפתח ניחוח לא נעים מציף אתכם. החצר מדיפה ניחוח של ביוב. אתם בודקים את הדשא ומגלים כי הוא לא זובל. כנראה, שגם אתם סובלים מנזילה תת קרקעית. אתם מביטים, אך לא רואים את המים, רק מריחים. אם כך, איך מוצאים נזילות מחוץ לבית? – אתם תוהים. במאמר זה נסביר על כך בהרחבה.

איך מוצאים נזילות מחוץ לבית עם מכשור מתאים

אנחנו, בחברת א.ל. איתור מבצעים את הפעולות הללו לאורך כל השנה. מגיעים לבתים ולשטחים מסחריים ומוצאים נזילות בצינורות חיצוניים.

התהליך הזה מתבצע בכמה מישורים. קודם כל אנו בוחנים את תנאי השטח. היכן אפשר לראות את המים או את הביוב מגיעים מעל פני האדמה. אינו חייבים לבצע חפירות כדי למצוא זאת. לאחר מכן, אנו משתמשים במכשיר מיוחד שפועל על טכנלוגיה של זיהוי גז.

נכון, גם הביוב עצמו כולל גזים לא נעימים. אך, אם אתם חושבים איך מוצאים נזילות מחוץ לבית, תופתעו לגלות כי בעצם מחדירים גז לצינור.

מכשיר מיוחד מזהה היכן הגז משתחרר מהצינור – ובנקודות הללו יש דליפות שאותן קל לזהות.

מדוע משתמשים במכשירים ולא חופרים?

הסיבה הראשונה שבעטיה לא חופרים באדמה כדי לחשוף את הצינור כולו הוא העלות של הזמן והעבודה המיותרת. בנוסף, כאשר מבצעים חפירה מקצועית יש לזהות את כל התשתיות הנמצאות בסביבת הצינורות. לא הייתם רוצים לפגוע בצינור אחר רק כדי לתקן את הצינור הדולף.

בנוסף, לאחר החפירה יש להחזיר את המצב לקדמותו. שוב, מדובר בעבודה מיותרת שגורמת לבזבוז אדיר של משאבים חשובים – זמן וכסף.

לכן, חשוב לבצע איתור נזילות מתחת לאדמה באופן מקצועי עם המכשור המתאים.

איתור נזילה בגז עם המומחים

מדוע מזמינים דווקא אותנו לצורך איתור נזילה בגז? משום שאנו מתמחים בשיטה זאת, ומבצעים אותה כבר שנים רבות.

המומחים שלנו סייעו ללא מעט בעלי בתים למצוא נזילות בשטחי חוץ, ואנו גם מסייעים לקבלנים, בעלי מתחמים מסחריים ומתחמי משרדים לעשות זאת.

לסיכום, אם כיום אתם סובלים מבעיה של פיצוץ בצנרת בחוץ. אין זה משנה אם מדובר בצנרת של ביוב או מים. אל תהססו. הזמינו את השירות שלנו ותוך זמן קצר תמצאו את הבעיה. לאחר מכן, תוכלו לבצע את החפירות הדרושות אחרי שסימנו עבורכם את מקור הנזילה. תוך זמן קצר, ניתן יהיה להחליף את החלק בצינור שגורם לתקלה ולחזור לשגרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *