ראשי » נזילה בין הקומות כך מאתרים אותה

נזילה בין הקומות כך מאתרים אותה

  • by
איתור נזילה בין הקומות

נזילה בין הקומות היא בעיה נפוצה במבני מגורים ומסחר. כאשר מים דולפים בקומה אחת, הם יכולים לחלחל דרך הקירות והרצפות מתחת. הדבר עלול לגרום נזק חמור למפלסים התחתונים של הבניין. נזילה של מים יכולה לגרום לבלאי שהופך את הבניין כולו למסוכן יותר. לכן, מעבר לנוחות האישית, ולמניעת מים הנוטפים מהתקרה לרצפות הבית, חשוב לתקן את הנזילה כדי לשמור על המבנה. אצלנו בחברת א.ל. איתור תוכלו להזמין שירות כדי למצוא את הנזילה ולתקנה.

בעיה נפוצה של דליפות שונות ברבי קומות 

דליפות הן בעיה מרכזית עבור בניינים רבי קומות. הם יכולים לקרות מסיבות שונות כמו מים, גז או ביוב. 

  • מים: נזילות מצינורות, ברזים ומכשירי חשמל עלולות לגרום לנזק הרב ביותר ברבי קומות. הסיבה לכך היא שלמים אין לאן ללכת כשהם דולפים והם יכולים להציף במהירות את הרצפות שמתחתיהם. במקרה זה צריך שירות איתור מקור רטיבות.
  • גז: דליפות גז הן גם מקור לדאגה ברבי קומות. כאשר זה קורה קיים סכנת פיצוץ שעלול להרוס את הבניין ולסכן חיים. 
  • מים וביוב: נזילות ביוב נפוצות גם בבניינים אלו מכיוון שיש בהם צנרת היורדת עד למרתף או למפלס הקרקע בו ממוקמות מערכות ביוב. 

סיבות שונות – תוצאה אחת 

לפעמים, נזילה בין רצפות היא בעיה הנגרמת מהפרש לחץ האוויר בין שתי רצפות סמוכות. במקרים אחרים דווקא מדובר בצינור שהתפוצץ ומעביר מים לאחת הדירות או לשתיהן. 

הגורמים השכיחים ביותר לנזילה בין הקומות הם תקלות בצנרת, בעיות קירוי או ביסוס, או אפילו התקנה לקויה של צינורות, תעלות או חיווט. 

אם בונים מבנה חדש אפשר למנוע את הבעיה הזו. הצעד הראשון במניעת נזילות הוא לוודא שכל בעיות האינסטלציה, הקירוי והביסוס מטופלות מיד לפני שהן הופכות לבעיה. אך, במבנים ישנים יותר אין ברירה אחרת. צריך למצוא את הסיבה לנזילה ולתקנה.  

איך רואים מה מתרחש מאחורי התקרה? 

כאשר אתם רוצים למצוא את המקור של נזילה בין הקומות, אתם צריכים יכולת להתבונן דרך התקרה. במרבית המקרים הנזילה תהיה דווקא מהרצפה של השכן למעלה. אך, איך תוכיחו זאת? יש להשתמש בציוד דיגיטלי מתוחכם כמו מצלמה תרמית המסוגלת להציג מה נמצא מאחורי התקרה. אצלנו, בחברת א.ל. איתור אנו מבצעים את העבודות הללו באמצעות צוות מיומן. לאחר איתור הנזילה במצלמה תרמית אפשר לתקנה. 

נזילה או בעיית איטום 

חשוב לדעת כי לפעמים המים המגיעים לתוך הדירה, במיוחד דירות מתחת לגג, הן לא בשל נזילה אלא בשל בעיית איטום. חשוב כמובן להזמין אדם מומחה, עם ציוד מתאים, שיכול למצוא את מקור הבעיה ולתקן אותה במהירות. 

אצלנו, בחברת א.ל איתור אנו מבצעים בדק בית כזה לאורך כל השנה. הן עבור לקוחות שסובלים מנזילה והן עבור לקוחות המעוניינים לרכוש נכס. אך, לפני הקנייה הם מעוניינים לבדוק שאין בו נזילות נסתרות. כמו נזילות בין הקומות או נזילות בתוך הקיר עצמו בדירה. 

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת 

אנו עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת של סיבים אופטיים, מצלמות תרמיות ועוד. כל הטכנולוגיות הללו מאפשרות איתור מהיר וקבלת מידע אמין על המתרחש מאחורי הקיר או התקרה. 

איך עובדת המצלמה התרמית? היא מעניקה חיווי על בסיס של חום. איתור במצלמה תרמית נהוג היום בכל מקרה שבו מתקשים למצוא את מקור הנזילה. 

לסיכום, אם אתם רוצים למצוא במהירות נזילה בין הקומות, לא צריך להתחיל לפתוח את התקרה. אפשר בקלות רבה למצוא את הבעיה עם מצלמה תרמית. הזמינו את השירותים שלנו בתחום זה, ותופתעו לגלות כיצד פלאי הטכנולוגיה מקלים על חייכם גם בתחום האינסטלציה.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *