ראשי » טיפים » איתור נזילה באמצעות גז

איתור נזילה באמצעות גז

ההצלחה שלך היא השירות שלנו

א.ל איתור נזילות יכולה לבצע עבורך איתור נזילה ע"י גז ולהעניק לך 7 שנות אחריות מלאות. אם זה לא מספיק, נציגינו מתחייבים ל-100% הצלחה ועומדים לרשותך עם מענה טלפוני 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. לכן, הצעד הבא שלך צריך להיות יצירת קשר עם נציגינו על מנת לאתר את הנזילה ולטפל בה ביסודיות.

שיטות איתור נזילות

שיטה נכונה לאיתור נזילה בוחרים על פי הסימנים שמופיעים על פני השטח. אם למשל יש נזילה בצנרת המים החמים, יהיה קל מאוד לזהות אותה באמצעות מצלמה תרמית. מנגד, נזילה במים קרים או באזורים לא נגישים אפשר לזהות בעזרת שימוש בחיישן גז.

היתרונות של איתור נזילה ע"י גז

הגז שבו משתמשים על מנת לאתר נזילות ידידותי לסביבה, אינו מסוכן ומאושר ע"י כל גורמי הבריאות הרלוונטיים. בפועל, מה שעושים זה להשתמש בחיישן ייעודי על מנת להתריע על דליפת גז בצנרת המים. בכך מסמן החיישן את מקור הנזילה ואת האזור שבו צריך להתמקד על מנת לפתור את הבעיה. חוץ מזה, החיישן מאפשר לחשוף את אזור הצנרת שבו יש חשד לנזילת מים – בלי להרים מרצפות, לשבור קירות או לגרום הרס.

תוך כמה זמן מאתרים נזילה?

חיישן גז מתמקד על מקור הנזילה ברמת דיוק גבוהה. מיד לאחר מכן, ניתן לטפל בנזילה באופן מיידי ולחסוך בהוצאות מים ואנרגיה. חוץ מזה, החיישן הוא הפתרון המומלץ במקרים של נזילות שאינן ניתנות להבחנה בשיטות אחרות – כמו בצנרת תת קרקעית ועד עומק של מטרים רבים.

נזילות מאתרים עם המומחים

המומחים של א.ל איתור נזילות יעמדו לרשותך בשלבים שונים של התמודדות עם הבעיה: החל מהופעת חשד לנזילה, דרך האיתור ועד התיקון. בסוף, נעניק לך 7 שנות אחריות והתחייבות ל-100% הצלחה. אז מבחינתך, הצעד הבא הוא ליצור קשר עם נציגינו על מנת לתאם איתור נזילה ע"י גז בהקדם.