ראשי » שירותים » איתור נזילות במצלמה תרמית

איתור נזילות במצלמה תרמית

איך פועלת מצלמה תרמית? מה היתרון של איתור נזילות במכשור מתקדם?

איתור נזילות במצלמה תרמית מייצג את המילה האחרונה בתחום האינסטלציה. בין היתר, המצלמה התרמית נחשבת לציוד הכי מתקדם שקיים לאיתור כל סוגי הנזילות. באמצעות המצלמה התרמית, אפשר לאתר את מקור הנזילה בלי לגרום הרס מיותר. מבחינת הלקוחות, זה אומר איתור של כל סוגי הנזילות בלי להרים מרצפות, בלי לשבור קירות ובלי להרוס את התקרה.

כל סוג של נזילה אפשר לאתר באמצעות הציוד והמכשור המתקדם. אם רוצים לאתר גם את הנזילה וגם את מה שגרם לה, המצלמה התרמית היא הפתרון האידיאלי. חוץ מזה, בזכות המצלמה התרמית זוכים הלקוחות בתקופת אחריות ארוכה על עבודות נזילה.

100% הצלחה, 7 שנות אחריות ומקום אחד לפנות אליו

יצירת קשר עם א.ל איתור נזילות תאפשר גם לך ליהנות מהיתרונות של מכשור מתקדם. המכשור המתקדם הוא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים שלנו, לכן אנו גם מתחייבים ל-100% הצלחה. כמו כן, אנו נאתר את הנזילה ולאחר מכן נתקן אותה עם לא פחות – 7 שנות אחריות.

נציגינו ישמחו להסביר לך על הדור הבא של שירותי איתור נזילות. כמו כן, המחיר אצלנו נמוך בצורה מפתיעה אבל ההתחייבות לתוצאות היא ברמה הגבוהה ביותר.

היתרונות של איתור נזילות במצלמה תרמית

מצלמה תרמית היא כל מה שאנשי מקצוע מיומנים צריכים על מנת לאתר את הנזילה. ראשית, המצלמה משמשת להדמיה תלת ממדית. את ההדמיה מבצעת המצלמה על בסיס מדידת טמפרטורה ונתונים מדויקים. בזכות השילוב בין נתונים מדויקים ופערי הטמפרטורה בצנרת, המצלמה מציירת תמונה מלאה של מה שקורה מתחת לפני השטח.

שנית, המצלמה התרמית מוחדרת אל עומק הצנרת ומופעלת מרחוק. תוך כדי ההפעלה של המצלמה, אפשר לראות את התיעוד על גבי מוניטור ייעודי. כאשר אנשי מקצוע מחדירים את המצלמה אל עומק הצנרת ומפעילים אותה מרחוק, זה אומר שלא צריך לשבור קירות ולהרים מרצפות.

מכשור מתקדם לאיתור נזילות במצלמה תרמית כבר הופך לסטנדרט

הטכנולוגיה הקיימת כיום בזכות המדע המודרני מאפשרת להפוך את המצלמה התרמית לסטנדרט המקובל. לשם השוואה, בעבר היה אפשר לאתר נזילות רק על ידי פעולה אגרסיבית. הפעולה האגרסיבית הייתה מבוססת על חשיפת הצנרת, אבל היום זה מיותר.

לא רק מצלמה תרמית

כמו כן, אפשר לשלב בין מצלמה תרמית לבין מכשור מתקדם אחר. בשביל לעשות את זה, כל מה שצריך לעשות הוא ליצור קשר עם אנשי מקצוע.

א.ל איתור נזילות עובדת בשבילך

המומחים של א.ל איתור נזילות מבצעים איתור נזילות באמצעות מכשור מתקדם בלבד. לצד מצלמה תרמית, אנו משתמשים באיתור נזילה על ידי גז או סיב אופטי.

לאחר איתור הנזילה, אנו מבצעים תיקוני פנים צנרת ופותחים את כל סוגי הסתימות. אז מבחינתך, איתור נזילות בעזרת מצלמה תרמית מתחיל רק ביצירת קשר עם נציגינו.