ראשי » טיפים » מאתר נזילות בקיר

מאתר נזילות בקיר

איתור נזילות בקיר

א.ל איתור נזילות – ב-100% הצלחה

א.ל איתור נזילות מוכנה להתגייס על מנת לאתר את כל סוגי הנזילות שמופיעות סביבך. אנו מתחייבים ל-100% הצלחה ואף מעניקים 7 שנות אחריות. אז מבחינתך, הצעד הבא לאיתור ולטיפול בנזילות הוא רק יצירת קשר אתנו.

החשיבות של איתור נזילות בקירות

נזילות שמופיעות מאחורי הקיר קשה יחסית לאתר. הסיבה לכך היא שבדרך כלל רואים על פני השטח רק את הסימפטומים, אך לא את הבעיה. בין היתר, סימפטומים לנזילות עלולים להיות

  • כתמי רטיבות
  • עובש
  • טחב

עם הזמן, העובש מתפתח והנזילה מחמירה. לכן, אין ברירה אלא להפעיל ציוד מתקדם ולאתר את מקור הנזילה – לא רק את הסימנים שיש על פני השטח.

שיטות איתור נזילות בקירות

איתור נזילות מכל סוג אפשר לבצע כיום באמצעות ציוד מתקדם.

  • אפשרות אחת היא להשתמש למשל במצלמה תרמית, שעוקבת אחרי מה שקורה מאחורי הקיר ומובילה את המאתר למקום.
  • אפשרות שנייה היא לבצע איתור נזילה על ידי גז – בצורה בטוחה וידידותית לסביבה.

בשטח, .מי שבוחר איך לאתר את הנזילה הם אנשי המקצוע.

סיבות לנזילות בקיר

החדשות הרעות הן שנזילות בקיר עלולות להופיע בגלל סיבות שונות.

הסיבות הבולטות הן פיצוץ צנרת, נזילת מים מהשכנים, איטום לקוי ועוד. כמו כן, יש נזילות בקיר שיורדות עד הדירה מהתקרה או מהגג. אבל אם מאתרים את מקור הנזילה בצורה מקצועית ואמינה, אין סיבה שהיא תחזור.

איתור נזילות בקירות כמה שיותר מוקדם

הסכנות בנזילת מים הן בזבוז אנרגיה והוצאות. כאשר יש נזילת מים שלא מאותרת, חשבון המים צומח בצורה מהירה. במקביל,

איתור מקצועי יכול למנוע את התפתחות העובש והפגיעה באיכות החיים. ככל שמקדימים לתאם שירות מקצועי של איתור נזילות בקירות, כך יורד הסיכוי לנזק לציוד, לרכוש, לנכס, לבגדים ולחפצים האישיים.

א.ל איתור נזילות תפתור את הבעיה!

א.ל איתור נזילות מתמחה באיתור נזילות באמצעות מכשור מתקדם. אנו מפעילים מצלמה תרמית ומציעים גם איתור נזילה על ידי גז. דרכנו, אפשר לתאם בהקדם תיקוני פנים צנרת ולהיפטר מהבעיה. מאחורינו ניסיון משמעותי בפתיחת כל סוגי הסתימות ויש גם קהל לקוחות נאמן שמלווה אותנו שנים רבות. אז אם ברצונך לבצע איתור נזילות בקירות עם אחריות, הגעת למקום הנכון.