ראשי » טיפים » עלות איתור נזילה בבית

עלות איתור נזילה בבית

נזילה

נזילה מאתרים ב-100% הצלחה

א.ל איתור נזילות גאה להציע לך אפשרות של איתור כל סוגי הנזילות ב-100% הצלחה. בזכות המכשור המתקדם, אנו מאתרים את הנזילה ופותרים את הבעיה מהשורש. בהמשך, נעניק לך 7 שנות אחריות על תיקון של כל סוגי הנזילות.

גורמים המשפיעים על עלות איתור נזילה בבית

המחיר של איתור נזילה אינו קבוע אלא דינאמי. ראשית, יש משמעות לשאלה איפה בדיוק הנזילה נמצאת. אם הנזילה היא מאחורי הקיר, יהיה קל יותר לאתר אותה מאשר מתחת לקרקע או מעל התקרה. לכן, בנזילות רגילות מאחורי קירות פנימיים העלות היא בסיסית בלבד.

שנית, בודקים באיזה סוג של בית מדובר – דירה בבניין מגורים או בית צמוד קרקע. בדירה בבניין מגורים משותף, התקלה עלולה להיות אצל השכנים. לכן, איתור של מקור הנזילה נוטה להיות מורכב וארוך יותר. לעומת זאת, בתים צמודי קרקע הם לרוב גדולים – מה שמשפיע על שטח האיתור ומעלה את המחיר.

כדאי לך לדעת עוד על תיקון פיצוץ בצנרת

עלות איתור נזילה בבית? זה משתלם לך!

הכי חשוב לזכור שמשתלם לשאת בהוצאות על איתור הנזילה, מאשר להמשיך ולספוג את הנזקים. בטווח הקצר, נזילת מים גורמת נזקים לרכוש, לציוד האישי ולרהיטים. בטווח הארוך, נזילת מים מערערת את יסודות המבנה. בין לבין, נזילת המים גורמת לריח של טחב והופעת עובש שפוגע בבריאות.

נציגי א.ל איתור נזילות יפתרו עבורך את הבעיה, בלי שום בעיה. איך? עם מכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל. אז מבחינתך, הצעד הבא הוא לדבר איתנו כדי לחסוך על עלות איתור נזילה בבית – אבל בלי להתפשר על תוצאות.