ראשי » נזילה בדוד

נזילה בדוד

  • by
נזילה בדוד

נזילה בדוד יכולה אולי להיראות בתחילה כמו איזושהי אי נעימות קטנה, אך האמת היא שאם היא אינה מטופלת בזמן היא עלולה להפוך למטרד של ממש שפוגע באיכות החיים שלכם! עם זאת, ישראלים רבים לא יודעים הרבה בנוגע לדוד שלהם וכיצד לטפל בו במקרים שבו הוא חווה פגיעה מסוימת. על מנת לעשות קצת סדר הכנו את המאמר הזה, בו תוכלו לקבל תשובות לשאלות הנפוצות ביותר בנוגע לנזילות מים מדודים.

נזילה = שצריך להחליף את הדוד?

ממש לא. כפי שמיד נסביר, ישנם כמה הסברים אפשריים להופעתה של נזילה בדוד מים, ובמרבית המקרים הפתרון לא יהיה כרוך בהחלפה של הדוד כולו. באמצעות כלים מתקדמים והיכרות עם דודי שמש ניתן לטפל בהם במהירות וביעילות, ובכך גם לחסוך לעצמכם סכומים משמעותיים.

אולי יעניין אותך גם חיתוך בטון

ממה עלולה להיווצר נזילה בדוד?

ישנן כמה סיבות שעלולות להוביל לנזילה בדוד, והנפוצה ביותר שבהן היא בלאי או תקלה בצנרת הדוד. הצנרת היא זו שמובילה נוזלים מפנים המבנה אל הדוד, וכאשר הצנרת ישנה או חוותה פגיעה כלשהי עלולה להיווצר נזילה. בנוסף, נזילה במכשיר מסוג זה יכולה להיווצר מפגיעה בחלקי הדוד השונים בעקבות עור השמש, שחיקה של הפלאנג׳ ( המערכת החשמלית שמפעילה את הדוד ), קצר בפלאנג׳, פגם במאגר המים של הדוד ועוד.

האם תיקון נזילה בדוד הוא עסק יקר?

לא בהכרח! אנשים התרגלו למחשבה שהשכרת שירותיו של איש שיפוצים או תיקונים היא בהכרח עסק יקר, אך המציאות היא אחרת לחלוטין. מחיר הטיפול בנזילה הקיימת בדוד מסוים מורכבת ממספר פרמטרים, ביניהם הגורם לנזילה, מאפייני הגג השונים ( כמו מיקום הדוד בגג, האם מדובר בגג רעפים או גג מודרני, סוג הדוד המותקן וכדומה) וגיל של הדוד. על מנת שתוכלו לקבל את המחיר המדויק בעבור הטיפול בנזילה בדוד שלכם, יש לפנות לאיש מקצוע ולפרוש בפניו את מאפייני הדוד והגג שלכם.

יכול לעניין אותך גם נזילה באסלה

מי הוא בעל המקצוע המוסמך לטפל במקרים של נזילה בדוד?

במידה ואתם מחפשים חברה מוסמכת או איש מקצוע שטיפלו בנזילה בגג שלכם, חשוב שתחפשו ותבחרו באנשים וחברות המתמחים בטיפול בנזילות מסוגים שונים, לרבות נזילות המתרחשות בדודי שמש. העדיפו לבחור באנשי מקצוע שמשתמשים במגוון רחב של שיטות לאיתור וטיפול בנזילות, כך שתוכלו להיות בטוחים שמקור הנזילה שלכם יימצא במהירות הגבוהה ביותר ויעניק לכם שקט לאורך זמן ( לצד מקלחות ארוכות ומפנקות בכל יום ).

אז בפעם הבאה שתחדשו כי קיימת אצלכם נזילה בדוד, תדעו מראש למי לפנות! אנחנו ב-״א.ל איתור נזילות״ נשמח להעניק לכם שירותי איתר וטיפול בנזילות שיעזרו לכם לחזור לשגרה כמה שיותר מהר. במידה ויש לכם עוד כמה שאלות בנושא שלא קיבלתם עליהן מענה, הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון: 077-9977880.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *