ראשי » בדיקת לחץ מים לאיתור נזילות

בדיקת לחץ מים לאיתור נזילות

  • by
בדיקת לחץ מים לאיתור נזילות

נזילות בצנרת המים הביתית הן מן הבעיות השכיחות והמטרידות ביותר. אם נתקלתם בכתמי רטיבות, כתמי עובש או שלחץ המים ירד בברזים, זה הזמן לבדוק את העניין, עם בדיקת לחץ מים לאיתור נזילות.

מהו לחץ מים?

כדי להבין את אופן בדיקת לחץ המים לאיתור נזילות, כדאי לדעת קודם כל מה זה אומר לחץ מים ואיך מתבטאות בעיות בלחץ המים.

הכוונה בלחץ מים היא עוצמת ומהירות המים החולפים בצנרת הביתית שלנו. אין ספק שלחץ מים נמוך – כלומר מים חלשים שאינם בוקעים בעוצמה מן הברז, זו תופעה מתסכלת, בעיקר כשרוצים לשטוף כלים או להתקלח. עם זאת, לחץ המים יכול גם להיות עוצמתי מדי, מה שיכול לגרור פגיעה בצנרת. אם כך, על לחץ המים, להיות מאוזן ונוח.

הרבה פעמים כשקיימת בעיה של לחץ מים נמוך, זהו רק סימפטום לנזילה שמתקיימת באחד הצינורות ומוכרחים לתקנה בהקדם.

מהי בדיקת לחץ מים לאיתור נזילות?

אם יש לכם כתמי רטיבות בבית, על התקרה או הקירות, או אם יש לכם כל חשד על קיומה של נזילה בצנרת המים הביתית שלכם, חובה לבדוק את העניין. אי טיפול בנזילות יכול לגרום לבעיות רציניות הרבה יותר בהמשך, תיקונים מסובכים ועלויות גבוהות.

בדיקת לחץ מים לאיתור נזילות היא אחת הבדיקות המתקדמות והיעילות ביותר כיום לאיתור נזילות בצנרת המים הביתית. בדיקה זו תוכל בקלות וללא גרימת נזק לקירות, לבדוק האם באמת יש נזילה והיכן היא נמצאת.

צנרת המים הביתית שלכם בלתי נראית ולכן אנו רואים את תוצאות הנזילה רק כאשר יש כבר נזקים או שמתקיימים סימנים נוספים לקיום נזילה, כמו : לחץ מים שירד, חשבונות מים שעולים ללא הסבר ועוד. בדיקת לחץ מים יכולה לאתר נזילות שכבר גרמו לנזקי רטיבות וגם נזילות קטנות שעדיין בלתי מורגשות.

אולי יעניין אותך גם נזילה בדוד

איך מתבצעת הבדיקה?

בדיקת לחץ מים לאיתור נזילות מתבצעת על ידי איש מקצוע המנוסה באופן הבדיקה. זו לרוב הבדיקה הראשונית שעושים כשיש חשד לנזילה בצנרת הבית.

לפני תחילת הבדיקה חשוב שכל הברזים בבית יהיו סגורים. אחר כך  סוגרים את ברז המים הראשי של הבית ובודקים באמצעות מד לחץ המים אם נרשמת ירידה בלחץ המים. אחר כך בודקים בנפרד כל קו מים בבית – מים חמים, מים קרים וביוב ולפי בדיקת הלחץ בכל אחד מקווי המים האלו, אפשר לאתר ולהבין היכן נמצאת הנזילה.

לסיכום

בעיית לחץ מים בצנרת מעידה הרבה פעמים על קיומה של נזילה בצנרת הביתית. זו בעיה שכיחה מאוד שיש לאתר ולתקן בהקדם לפני שתגרום לבעיות רטיבות קשות ויקרות לתיקון. אנחנו בא. ל. איתור נזילות נאתר לכם את הבעיה באמצעות בדיקת לחץ מים מתקדמת, ונתקן את הבעיה במהירות וביעילות ללא נזקים לקירות הבית שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *