ראשי » מכשיר לאיתור נזילות

מכשיר לאיתור נזילות

  • by
מכשיר לאיתור נזילות

כשאתם שומעים את הביטוי ״מכשיר לאיתור נזילות״ – על מה אתם חושבים? אולי עולה לכם בראש תמונה של מכשירים עתיקים ומסורבלים, כאלו שנדרשים כמה אנשים בכדי להפעיל אותם. אולי אתם חושבים על הצורך לפרק את הקיר מהיסודות, להרוס את הצבע ולחבל ביסודות הבית. אם זו אכן המחשבה שלכם: אנחנו מזמינים אתכם להשאיר אותה מאחור! בעידן של היום יש מגוון מכשירים לאיתור נזילות ותקלות שעושים את העבודה במינימום זמן ופגיעה בנכס. רוצים להכיר את כולם? המשיכו לקרוא.

מכשיר לאיתור נזילות בגז

אחד הכלים המתקדמים והאיכותיים ביותר לאיתור נזילות בעידן של היום הוא מכשיר לאיתור נזילות באמצעות גז. לצערנו, יש עדיין לא מעט אנשים שחוששים מהמילה ״גז״ אז תנו לנו להרגיע אתכם: גז הבדיקה הוא גז ידידותי שאינו משפיע לרעה על אנשים, בעלי חיים או צמחים. בנוסף, הגז מוחדר בצורה מבוקרת אל האזור החשוד בנזילה, כך שלא תהיה לכם שום אינטראקציה איתו.

איתור נזילות באמצעות גז הוא איתור נזילות מדויק, מהיר ואיכותי. כאשר אנחנו מחדירים את הגז אל מערכת צינורות מסוימת אנחנו יכולים לאתר את מקור הדליפה מבלי לפגוע בצנרת, הן בזמן הבדיקה והן לאחריה.

מכשיר לאיתור נזילות – מצלמה תרמית

כלי פופולארי נוסף שמשמש אותנו לאיתור נזילות מסוגים שונים הוא המצלמה התרמית. למעשה מדובר במצלמה קטנה במיוחד, כזו שאנו יכולים להחדיר אותה אל כל מערכת צינורות שהיא מבלי לפגוע בה ואפילו מבלי להרים בלטה אחת מעל פני השטח הנבדק. באמצעות המצלמה אנחנו מקבלים הצצה פנימית אל מערכת הצינורות, וכך יכולים לראות במו עינינו האם קיים איזשהו חור או שבר במערכת שמובילים לדליפה.

בדיקת נזילות במצלמה היא בדיקה חדשה יחסית בתחום הצנרת ואיתור הנזילות, אך אנשי המקצוע מתאהבים בה בקצב מסחרר. המצלמה למעשה מאתרת ומציגה בפנינו את הבדלי הטמפרטורות ברחבי הצנרת, וכידוע – כאשר יש דליפה האזור יהיה קר יותר. כך אנחנו יכולים לראות בצורה וויזואלית ופשוטה את הבדלי הטמפרטורות ולהבין בעזרתם האם אכן יש דליפה, היכן היא ממוקמת ומה גודלה.

אז איך בוחרים באיזה מכשיר לאיתור נזילות הכי כדאי להשתמש?

בסופו של היום, את התשובה לשאלה הזו יוכל לתת לכם רק איש המקצוע, וגם אותה הוא ייתן רק לאחר בחינה לעומק של המקרה שלכם. רק לאחר שנבין היכן הנזילה החשודה נמצאת, האם היא כנראה נמצאת באזור רגיש או מורכב והאם היא כבר משפיעה לרעה על חיי היומיום שלכם – נוכל להבין מי הוא הכלי הטוב ביותר למשימה. לכל אחד מהכלים יש יתרונות אחרים, והמומחיות שלנו היא להתאים אותם אל הצרכים האישיים של הלקוח העומד מולנו.

אז אם אתם עדיין מחפשים את אנשי המקצוע שישתמשו במכשירים המובילים בתחום על מנת לאתר את הנזילה שלכם במהירות ובמקצועיות: הגעתם למקום הנכון! אנחנו ב״א.ל איתור״ מעניקים שירותי איתור נזילות בכלים מתקדמים כבר שנים רבות, ובכך מעניקים ללקוחות שלנו פתרונות מהירים וראש שקט לאורך זמן. במידה ואתם מעוניינים לקבוע הגעה של טכנאי מטעמנו או שיש לכם שאלות נוספות, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון: 077-9977880.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *