ראשי » איך מוצאים נזילה לבד? עשו זאת בעצמכם

איך מוצאים נזילה לבד? עשו זאת בעצמכם

  • by
איתור נזילה בעצמכם

אנחנו כמו תמיד מנסים לבצע את כל העבודות בעצמנו. אפילו את העבודות שרק מומחים יכולים לעשות טוב יותר. כאשר מדובר על צביעה של הבית, נכון. אפשר לעשות זאת לבד. אך, אם מדובר במשהו שעשוי להשפיע על התשתית בבית לאורך זמן, אולי עדיף לקרוא למומחה. למרות כל זאת, אנחנו מעניקים פה מספר טיפים על איך מוצאים נזילה לבד. אם לא הצלחתם, תמיד תוכלו לקרוא לשירותינו.

מחפשים את המקור של המים

הדרך הראשונה לדעת מהיכן הנזילה יכולה לנבוע היא הקשבה. טיפות המים היוצאות מהצינור עוברות נתיב מסויים מאחורי הקיר לפני שהן מגיעות לתקרה או לקיר עצמו. אם מדובר בנזילה חריפה, שבה כמות גדולה של מים יוצאת (כמו פיצוץ בצינור) תוכלו לשמוע זאת. לעומת זאת, אם זו נזילה סמויה תצטרכו להשתמש בציוד טכנולוגי מתקדם כדי לאתרה.

כעת, אתם בוודאי תוהים: איך מוצאים נזילה לבד אם אין לנו ציוד טכנולוגי. דרך אחת היא להזמין את הציוד הזה כמו מצלמה תרמית או מצלמה עם סיב אופטי. דרך שניה, היא לשכור את שרותיו של בעל מקצוע מיומן המחזיק ברשותו את הציוד. מכאן בוודאי הבנתם שלא כדאי לבדוק את הנזילה בעצמכם.

איך מוצאים נזילה לבד – אז מכאן מה למדתם?

כדאי למצוא פתרון מקצועי ב 3 שלבים פשוטים ולא לאתר את הנזילה לבד.

נציין את העובדה שרטיבות בקירות היא לא תופעה שכדאי להזניח. כמו כן, הזנחה לא מהווה חיסכון כלשהו, אלא להיפך. נזילות ורטיבות בקירות לא נעלמות מעצמן. הזנחת התופעות הללו עלולה רק לגרום להחמרת המצב. לכן, חשוב להסתייע בשירות מצד גורם מקצועי ואף לשקול בדיקה תקופתית. במקרה של סימני רטיבות בקירות יש לנקוט בשלושה צעדים פשוטים.

להתקשר עם חברה של איתור נזילות: חשוב לקרוא חוות דעת וביקורות ולוודא את רמת הניסיון של הצוות המקצועי.
לוודא את רמת הציוד: ללא הציוד המתאים, רמת השירות לא תהיה מספקת. קדמה טכנולוגית מצד הגורם המקצועי מאפשרת לכם לקבל פתרון מקיף, מדויק ומהיר יותר.

לוודא קבלת דו"ח מפורט: חברה אמינה בתחום, אמורה להעניק לכם דו"ח מפרט ותצלומים תרמיים בתום שירות האיתור.

לסיכום, חשוב לזכור: חברה אמינה בתחום, אמורה להעניק לכם דו"ח מפרט ותצלומים תרמיים בעת הצורך. היתרון הבולט בהתקשרות עם גורם מוסמך עולה עשרות מונים על העלות.. הדו"ח והתצלומים באים להדגיש עבורכם את האופן בו הצוות המקצועי הגיע למסקנות. לכן, חשוב לשאול את מאתר הנזילה אם הוא אכן מספק לכם את פירוט הבדיקה בתום התהליך. כך תוכלו להבטיח לעצמכם שירות מגורם מוסמך, אחראי ומקצועי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *