ראשי » תיקון נזילה במשרד: הזמינו מומחה

תיקון נזילה במשרד: הזמינו מומחה

  • by
תיקון נזילה במשרד

אנו נוטים לחשוב שמרבית הנזילות מתרחשות בבית. אך בפועל, תיקון נזילה במשרד הוא לא פחות נפוץ. אם אתם בעלים של הבניין או שוכרים ויש חברת אחזקה אשריכם. אך, מה עושים אם ישנה נזילה חשודה שמתחילה לעבור בקירות ואינכם מוצאים את מקורה? במקרה הזה חשוב להזמין חברת איתור נזילות מים. חברה זו תמצא מאיפה התחילה הנזילה. כאשר מוצאים את מקורה ניתן לתקנה. כל עושים זאת.

תיקון נזילה במשרד: כיצד היא מבוצעת?

התהליך הראשון הוא כמובן איתור הנזילה. לפעמים קל מאד לדעת היכן המים זורמים ולעתים לא מצליחים למצוא את הנזילה הזו.
אז, נדרש שירות של איתור נזילה באמצעות סיב אופטי או באמצעות מצלמה תרמית. בעוד בבית אפשר להזרים מים חמים בצינורות משום שיש דוד חשמל או שמש, במשרד לא מתקלחים ולכן לרב אין מים חמים. למה זקוקים למים חמים? זאת משום שהמצלמה התרמית מזהה את כיוון זרימת המים באמצעות החום. אם יש דליפה לתוך הקיר האזור שממנו יוצאים המים בצינור יתחמם.
אך שוב, במקום ללא מים חמים – מציאת הדליפה עשויה להיות יותר מאתגרת ולכן חשוב להזמין איש מקצוע מיומן.

שימוש בסיב אופטי

כיום, ישנה דרך נוספת לגלות את הנזילות. זאת, באמצעות שימוש במצלמה בגודל קטן מאד שמסוגלת לעבור גם בצינורות דקיקים. כאשר מכניסים את המצלמה הזו ניתן לשלוט בזווית הצילום, בכל חלק. למצלמה גם יש אפשרות של תאורה, ואז ניתן לראות בדיוק מה נמצא בתוך הצינור ואם יש בו סדקים כלשהם.
בשנים האחרונות , השימוש בשני המכשירים הללו מאפשר לגלות את מרבית הנזילות במתחמים מסחריים וכן לבצע תיקון נזילה במשרד.

גם בשירותים במשרד

יכול להיות שהנזילה אינה מתוך הקיר, אלא דווקא נזילה בניאגרה סמויה. חשבון המים עולה באופן מהיר, ואתם לא מצליחים למצוא את המקור לכך. מרבית המשרדים הם בעלי יותר מניאגרה אחת, ואז קשה מאד לגלות מאיזה חדר שירותים הנזילה. ישנה טכניקה ראשונית לבדיקה של נזילות שנקראת בדיקת דיו, במסגרתה שמים חומר בעל צבע במים ומגלים לאן הם עוברים. אפשרות אחרת היא שימוש במכשור חכם, כפי שציינו, שיכול למצוא אם מדובר בנזילה בקיר או בניאגרה עצמה.

חשוב לא לנסות לפתור את הבעיה לבד אם אינכם מיומנים בכך. זאת משום שאם אתם פותחים את הניאגרה ומנסים לתקן חלק פלסטי רגיש הוא עשוי להשבר. במקרה זה, לא רק שלא פתרתם את הבעיה, אלא היא עשויה אף להחמיר.

לסיכום, אם היום אתם מגלים כי יש נזילה במתחם המשרדים שלכם, אל דאגה. חברה מקצועית יכולה לבוא, לאתר אותה ולבצע את התיקונים הדרושים. בחלק מהמקרים תצטרכו להחליף את הצינור ובמקרים אחרים רק חלק קטן בשירותים. תופתעו לגלות כמה תוכלו לחסוך אם תאתרו את מקור הדליפה באופן מקצועי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *