ראשי » איתור נזילות בירושלים – מוצאים בקלות

איתור נזילות בירושלים – מוצאים בקלות

  • by
איתור נזילות בירושלים

העיר ירושלים, עיר הבירה של ישראל, מאכלסת כיום כמיליון תושבים. כולם, מתגוררים בערים ובבתים פרטיים שנבנו לאורך מאה השנים האחרונות. לא מפתיע, אם כן, שחלק מתשתיות המים באזור הן ותיקות כמעט כמו מדינת ישראל עצמה ואולי אף יותר. לכן, נדרש באופן שוטף שירות של איתור נזילות בירושלים.

במאמר זה נרחיב על הנושא. תגלו בו מה המאפיינים הייחודיים של הטופוגרפיה של העיר, ומזג האוויר שבה, שעשויים להשפיע על נזילות.

קור וחום בטופוגרפיה הררית

ירושלים ממוקמת על גבי הרים, ולכן הצינורות בה צריכים להניע את המים לגובה רב. פעמים רבות נעשה שימוש במשאבות עוצמתיות שעשויות לגרום לנזילה בחיבורים שבין הצינורות. נזילות אלה הן בעיקר בשטחי החוץ.
בנוסף, לחודשי החורך הטמפרטורה עשויה להגיע קרוב לאפס ואף מעט מתחת לאפס. עובדה זו יכולה לגרום לקיפאון של חלק מצינורות החוץ ולדליפות נוספות.
למרבה המזל, באמצעות טכנולוגיות מתאימות ניתן למצוא את הנזילות הללו. לא אחת אנו מקבלים פניות באמצעות טופס צור קשר באתר לצורך איתור נזילות בירושלים באמצעות מכשור מתקדם.
אנו מגיעים למקום, מאתרים את הנזילה ומבצעים במהירות את התיקון. כך, לא משנה היכן התקלה בצינור אנו נוכל להגיע אליו ולתקנה.
אם אתם סקרנים לקרוא על הטכנולוגיות שבהן אנו עושים שימוש נשמח לפרט עליהן בקצרה בפוסט זה. תוכלו גם לקרוא פוסטים מקיפים יותר – כמו תיאור של איתור נזילה במצלמה תרמית וכדומה בבלוג שלנו.

איתור נזילות בירושלים באמצעים טכנולוגיים

עם השנים התפתחו טכנולוגיות ששימשו לצרכים אחרים, והומרו לצורך איתור נזילות בירושלים ובישראל כולה. הטכנולוגיה הנפוצה ביותר היא מצלמה תרמית. זוהי מצלמה שמאפשרת לראות את התנועה של המים בצינור בזכות טמפרטורת המים.
כמובן שמים פושרים יהיה יותר קשה לזהות במצלמה התרמית. לכן, אם מבצעים את הבדיקה בתוך הבית נהוג להשתמש במים חמים (המראים על גבי המסך חיווי אדום וצהוב). כמו גם במים קרים שמופיעים בגוונים קרים על המסך.
טכנולוגיה נוספת שבה ניתן להשתמש היא סיב אופטי. הוא עובד על עיקרון שונה, של צילום בתוך הצינור עצמו. השימוש בסיב אופטי מתבצע בעיקר בצינורות דקיקים, כאשר מנסים לגלות סתימה או בעליה נוספת. הצינור הכולל מצלמה קטנטנה מוחדר לצינור, ועם מסך מיוחד המתחבר וקולט את השידור ניתן לראות מה קורה בתוך הצינור.
שיטה שלישית שבה אפשר להשתמש היא גז ומכשיר הקולט את המקום בו הגז משתחרר מהצינור. מדובר בשיטה שמתאימה בעיקר לצורך איתור בצינורות חיצוניים. תוכלו לקרוא יותר על השירות הזה בבלוג שלנו.

מי יכול לבצע את האיתור בטכניקות שציינו?

חשוב לדעת כי לא כל אינסטלטור מכיר את השיטות הללו ומחזיק בציוד המתאים לביצוען. אנו, בא.ל. איתור מעסיקים שרברבים המתמחים בכל השיטות, כדי להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר.
מעבר לציוד עצמו, צריך גם לדעת כיצד לקרו את החיווי על המסך, לנתח היכן הנזילה ולהגיע אליה.
אם מצליחים לאתר את המיקום המדויק לא צריך לפתוח את כל הקיר, אלא אפשר להגיע ישירות לצינור עם הבעיה ולתקנה. אם מדובר בשטחי חוץ יתכן ויש לבצע חפירה יקרה, ולכן צריך לזהות לא רק את מיקום הצינור עצמו אלא גם את התשתיות בסביבתו.
זאת, כדי לא לגרום לפגיעה בצינור גז או בציוד חשוב אחר שנמצא מתחת לאדמה.

שירות איתור גם במרכזים מסחריים ובחברות הייטק

את כל שירותי האיתור הללו אנו מבצעים גם במרכזים מסחריים, מגדלי משרדים, חברות הייטק וכדומה. למשל, באזור של הר חוצבים ישנם מבנים רחבי ממדים שנזילה שהתחילה בהם עשויה לגרום לנזק עצום לשטחי משרד ומסחר.
לכן, מזמינים אתך שירותי כדי למצוא את הנזילה במהירות. אנו משתמשים בציוד המתאים ותוך זמן קצר מגלים מה גורם לתקלה.
בנוסף, אם יש עובש או סימנים נוספים המעידים על לחות מאחורי הקיר, יתכן ומדובר בנזילה סמויה. אנו נוכל למצוא אותה באמצעות הציוד הזה ולמנוע נזקים ארוכי טווח למבנה.
לסיכום, אם אתם סובלים כיום מנזילות בבניין בו אתם מתגוררים, חשוב להזמין את שירותיו של אינסטלטור מומחה עם מצלמה תרמית או סיב אופטי. כך, תוכלו לפתור את הבעיה במהירות ולחזור לשגרה. אנו נמצאים כאן עבורכם ומעניקים שירות מסור, אמין ומקצועי. הן ללקוחות פרטיים והן ללוחות עסקיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *