ראשי » מכשיר לאיתור נזילות

מכשיר לאיתור נזילות

  • by
מכשיר לאיתור נזילות

אז חיפשתם מכשיר לאיתור נזילות והגעתם לפוסט הזה. אכן הגעתם למקום הנכון, אך כמובן שמלבד הסבר על המכשיר נסביר גם על השרות. כך, תוכלו לבחור אם אתם קונים את המכשיר או מזמינים חברה מקצועית כמו א.ל. איתור נזילות שיגיעו עם הציוד המקצועי.

איזה מכשיר לאיתור נזילות קיים בשוק?

כאשר מחפשים מכשיר לאיתור נזילות בדרך כלל מתכוונים למצלמה שמסוגלת לחוות טמפרטורה. מצלמה זו מכונה בקיצור 'מצלמה תרמית'. כאשר השם המלא שלה הוא מצלמה גרפו־תרמית.
היתרון של המצלמה הזו הוא היכולת להיות קצת כמו גיבורי העל שמסוגלים לראות דרך קירות. באמצעות קרניים אינפרא-אדומות המתורגמות לצבעים שונים. על המסך של המכשיר ניתן לראות באילו אזורים יש מים קרים או חמים הנמצאים בתוך הקיר או מתחת לאדמה.

המכשיר מזהה נזילות תרמיות על ידי סריקת פני השטח של בניין המחפש אובדן חום דרך הקירות, התקרות והרצפות שלו. היתרון של שיטה זו הוא היכולת לזהות נזילות לפני שהן מחמירות, ולחסוך גם כסף וגם רכוש מנזקי מים.

מדוע לא לקנות מכשיר ולבצע את הבדיקה לבד?

רבים חושבים שהם פשוט יכולים לרכוש את המכשיר ולבצע בעצמם את הבדיקה. אך, נדרש ניסיון רב כדי לזהות מה התוצאות של כל סריקה כזו. לא מספיק רק לזהות סימנים של קור וחום. צריך לדעת מה המאפיינים של נזילה, איך היא נראית כאשר זורמים מים וחמים וקרים בתוך הקירות ועוד.

לא כל שרברב יודע לבצע את הבדיקה. למשל אם תזמינו אדם המתמחה באיתור נזקי צנרת הוא יוכל להגיד לכם לא רק היכן הנזק, אלא מה גרם לו. שרברב פשוט עשוי לפתוח מספר מקומות בקיר לפני שימצא את הדליפה עצמה.

איתור מקצועי על ידי מומחים

מכאן, ניתן להבין מדוע לא מספיק רק להזמין ברשת מכשיר לאיתור נזילות. חשוב להזמין את השירות יותר מאשר את המכשיר עצמו.
מלבד זאת, בידיהם של בעלי מקצוע מנוסים נמצאים עוד כמה כלים טכנולוגיים שמאפשרים לראות את הצינור מבפנים. אחד מהמכשירים הללו הוא סיב אופטי. מדובר במצלמה בגודל מיניאטורי המוכנסת לצינור ומאפשרת לראות את מצבו בקלות.
גם פה, נדרשת מיומנות של הצוות המפעיל את המצלמה, כדי להפיק את התוצאה המיטבית. תוכלו ליצור עמנו קשר ולשמוע עוד על כך.

תיקון הנזילה

מצאתם את הנזילה. כעת, אתם צריכים גם לתקן אותה.
אם מדובר בנזילות בשטחי חוץ חשוב לדעת מה העומק שיש לחפור כדי לתקן את הצינור. יתכן ותזדקקו לציוד כבד כדי לבצע את החפירה והתיקון.
אם מדובר בנזילה פשוטה בבית צריך לדעת לא רק היכן לשבור את הקיר או הריצוף, אלא היכן נמצאים צינורות נוספים כמו צינור הגז. כמו גם, צריך לעקוף חיבורי חשמל כדי לא לגרום לקצר חלילה.

לסיכום, בעוד פרויקטים בבית ניתן לבצע לבד, תיקון ואיתור של נזילות כדאי לתת להשאיר למומחים עם ציוד מתאים. נכון, העלות תהיה מעט גבוהה יותר בטווח הקצר, אך אם תגרמו לנזק למבנה התיקון עשוי לעלות אלפים.
הצטרפו לעוד לקוחות רבים אחרים שהזמינו את השירותים שלנו, וכיום לא רק שאינם סובלים מהדליפה – אלא הם יודעים בדיוק היכן היה עליהם לבצע את התיקון. לא נפתחו קירות מיותרים ולא נגרם הרס בתהליך תיקון הנזילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *