ראשי » איתור נזילות במוסדות

איתור נזילות במוסדות

  • by
איתור נזילות במוסדות

איתור נזילות במוסדות הינו צעד חשוב ביותר, מכמה בחינות ובמגוון של היבטים שנביא בחשבון. צריך לדעת שצנרת לא מתוחזקת או תקלות שונות, עשויים לגרום לבעיות, שחלקן הרחב ניתן למניעה. קבלו דגשים, עובדות ומידע בנושא חשוב זה.

עד כמה חשוב איתור נזילות במוסדות

תחילה, נרצה לשתף אתכם בכמה דגשים שיסבירו בקצרה עד כמה איתור נזילות במוסדות זה דבר בעל חשיבות:

  • מניעת נזקים – נזילה שלא מטופלת בזמן עלולה לגרום לנזקים מאוד משמעותיים. הנזקים יכולים לכלול פגיעה במערכת האינסטלציה, חשמל, מיזוג, נזקים מבניים, השחתה של רכוש שנפגע בגלל נזילה ולחות גבוהה ועוד.
  • חיסכון על תיקונים – איתור של נזילות בארגון או במוסד יחסוך על פי רוב כסף רב. תיקון בשלב מוקדם יעלה הרבה פחות מאשר תיקון הבעיה מאוחר יותר. הזנחה של תקלה זעירה עלולה לגרום לתקלות הרבה יותר מסובכות ויקרות לתיקון.
  • מניעת אובדן ימי עבודה – איתור יעיל של נזילות יכול לחסוך אובדן של ימי עבודה. ביצוע התיקונים בזמן הנכון, יפחית את משך ביצוע העבודות ויקטין למינימום את ההפרעות לימי העבודה במוסד.
  • רציפות שירות ללקוח – מוסדות שמעניקים שירות ללקוח עלולים להיות מושבתים אם לא מאתרים את הנזילות בזמן. כדי לאפשר מתן שירות רציף ועם מינימום תקלות והפרעות, חשוב לאתר ולתקן את הנזילות מוקדם ככל האפשר.

איך מבצעים איתור נזילות במוסדות

כיום ניתן לבצע איתור נזילות במוסדות בשיטות מתקדמות, ברמה טכנולוגית גבוהה. בזכות זאת, ניתן לזהות בצורה מדויקת את המקום שבו מתרחשת נזילה. כך ניתן לזהות את היקף הנזילה וגם לגשת לאחר מכן לתיקון, בצורה אפקטיבית ביותר.

את השיטה צריך לבחור על פי ממצאים בשטח, בהתאם לסוג המבנה והמיקום שבו מעריכים כי יש נזילה. בין היתר, ניתן להשתמש במצלמות תרמיות, בגלאי סאונד, איתור נזילות בגז, הבאת דגימה של מצע סומסום תת רצפתי למעבדה ועוד. השיטות החדשניות מאפשרות מינימום הפרעה לעבודה במוסד ולעיתים גם זיהוי התקלות ללא הרס של ריצוף, ללא חפירת  מסיבית בקירות וכדומה.

את מי להזמין לצורך האיתור

הדבר האחרון שאותו נרצה לחדד, זה את מי להזמין בשביל ביצוע עבודות איתור הנזילות. הסברה כי אינסטלטור הוא בעל המקצוע המתאים, איננה בהכרח נכונה. ישנן חברות מתמחות, בעלות ציוד, תשתית וניסיון מקצועי, באיתור של נזילות, במיוחד ללקוחות גדולים, בקרב מוסדות או עסקים. חפשו המלצות על שירות מסוג זה, וכך תדאו שמצאתם מאתר נזילות נכון שיגיע אלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *