ראשי » צילום קווי ביוב

צילום קווי ביוב

  • by
צילום קווי ביוב

הודות להתקדמות בטכנולוגיית הווידאו, אנו יכולים לתעד באופן מיידי את הרגעים היקרים ביותר של החיים. אולם לצילום גם צדדים פרקטיים חשובים, למשל – מנתחים יכולים לבצע הליכים מצילי חיים ואנשי מקצוע בתחומים רבים יכולים לתפוס, ואפילו להימנע, אסונות פוטנציאליים, כאשר ניקוי הביוב אינו יוצא מן הכלל. במידה ואתם זקוקים למידע בנושא צילום קווי ביוב, הגעתם למקום הנכון!

איך בדיוק עובד צילום קווי ביוב?

טכנאי הניקוז מניחים בצנרת צינור מתכת ארוך אשר מכיל עדשת מצלמה בקצהו, ומנווט באמצעותו דרך צינורות שקוטרם יכול להגיע עד שני סנטימטרים. בזמן אמת, מסך מצורף מראה את השטח המצולם. המצלמה יכולה לאתר סדקים, הצטברות שומנים, חדירת שורשים, חסימות לצינורות, כמו גם מזיקים טורדניים החיים בצנרת. זה גם מתעד את העומק והמרחק של הביוב. את הצילום ניתן להעלות אותו מיידית ולשלוח אותו ללקוח בזמן אמת, בדוא"ל.

יתרונות הפוטנציאליים

האם אתה יודע ממה עשויים הביובים שלך ומה הדרך שהם עוברים מהבית שלך לביוב הראשי של העיר או לבור הספיגה שלך? האם הניקוז הראשי שלך עובר ישירות מתחת לעץ גדול או מכיל עיקולים/פרקים חדים? בדיקת מצלמה יכולה להסביר טוב יותר את נתיב הניקוז שלך וזה יעזור לך ליירט בעיות פוטנציאליות, כמו חדירת שורשים מעץ גדול. המידע הזה שימושי להפליא!

הבנת ההיסטוריה של הצנרת

אלא אם כן אתה האדם הראשון ששוטף שפכים דרך הניקוז, יש סיכוי טוב מאד שהם ראו מדי פעם מגבון, מגבת נייר, שומן בישול או אף גרוע מכך. בדיקת וידאו תאפשר לכם להבין לעומק את המצב הכללי של הניקוז שלכם, כולל אזורים שכבר עשויים להצטבר בהם פסולת ושומן. במידה ובדקתם את הניקוז שלכם, אתם יכולים להשתמש באמצעי מניעה ולחסוך זמן וכסף.

מכסה את חווית רכישת הבית שלך

לעתים קרובות מתעלמים ממערכות ניקוז מחוץ לבית בהערכות בית, והן בדרך כלל אינן נכללות בפוליסות הביטוח. בדרך כלל, הערכות בודקות את הצנרת הפנימית, כמו לוודא שהברזים פועלים והשירותים שוטפים, אבל לא ירחיב את הבדיקה שלהם כלפי חוץ, אלא אם כן הם רואים בעיית ניקוז גדולה בתוך הבית. חשוב לציין שכשאתה קונה בית, אתה קונה גם את מערכת הניקוז שלו! בדיקת וידאו מאפשרת לכם לבצע את רכישת הבית שלכם בעיניים פקוחות לרווחה ומצטיידת בכל מה שתצטרכו כדי לטפל בכל בעיות ניקוז בלתי צפויות.

לסיכום

אף אחד לא רוצה לפתור כל הזמן את אותה בעיה שוב ושוב. בעיה מרכזית בביוב עלולה להרים את ראשה המכוער בצורה של ניקוז איטי, אסלה שעולה על גדותיה או כיור מטבח מסריח. כאשר מערכת הניקוז נמצאת על כוונת המצלמה, אי אפשר להסתתר מאחורי תסמינים ערמומיים. בדיקת וידאו מאפשרת לטכנאים של א.ל איתור נזילות לאבחן נכון בעיות ניקוז ולפתור אותן סופית, אחת ולתמיד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *